Jump to content
Geplaatst:
comment_1810202

logon.gif

Ontwikkelaar DICE

Uitgever EA

Genre First-person shooter

Platforms PC (met extra aandacht), PS3 en Xbox 360

Aantal spelers 64 (PC) & 24 (console)

Release 25 Okt USA, 26 Okt AUS, 27 Okt, EU 2011

Demo Beta op 12 October '11 vrijgegeven aan de spelers die de Limited Edition van Medal of Honor hebben gekocht en de beta word gelanceerd binnen de 12 maanden.

Het spel is de 12de game in de Battlefield-franchise en is de opvolger van Battlefield 2, released in 2005; dus niet 'Battlefield: Bad Company 3' zoals veel mensen hebben gezegd. Het speelt zich af in 2014.

[table=header]Datum|Video

03/02/'11|

22/02/'11|

01/03/'11|

15/03/'11|

28/03/'11|

13/03/'11|

14/03/'11|

[/table]

Bewerkt: door Davedavy

• Reacties 1.1k
  • Bezichtigingen 84.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1919536

Vandaag gekocht :D

Heb alleen wel iets raars, bij dat 2e lvl van CO-OP met de heli, als ik gunner ben en snel achter mekaar in en uitzoom krijg ik allemaal horizontale strepen in mn scherm die elke keer weer weggaan en teruggaan.

Zover ik me kan herinneren heeft de inzoomfunctie ook de nightvision erbij, als je dan weer uitzoomt ga je weer naar normaal zicht. Waar je dan ~5 seconden moet wennen aan het licht. Het kan zijn dat je pc dit niet bij kan houden. CMIIW.

Geplaatst:
comment_1919559

Vandaag gekocht :D

Heb alleen wel iets raars, bij dat 2e lvl van CO-OP met de heli, als ik gunner ben en snel achter mekaar in en uitzoom krijg ik allemaal horizontale strepen in mn scherm die elke keer weer weggaan en teruggaan.

Zover ik me kan herinneren heeft de inzoomfunctie ook de nightvision erbij, als je dan weer uitzoomt ga je weer naar normaal zicht. Waar je dan ~5 seconden moet wennen aan het licht. Het kan zijn dat je pc dit niet bij kan houden. CMIIW.

Ok, ik heb het trouwens ook al ik in een tank rijd.

Edit : volgens een vriend hoort dit zo, als je tank bijvoorbeeld word beschoten :bonk:

Bewerkt: door Zombiespeed

Geplaatst:
comment_1919950

Ok, ik heb het trouwens ook al ik in een tank rijd.

Edit : volgens een vriend hoort dit zo, als je tank bijvoorbeeld word beschoten :bonk:

Ohh, bedoelde je dat... Zoals hierboven al gezegd is door de impact trilt de tank. Het beeld waar je door kijkt als je tank rijd is het scherm binnen in de tank, als deze trilt krijg je strepen. :bonk:

Geplaatst:
comment_1920172

Ik weet niet.. Je zou het zo uit kunnen leggen, maar misschien is het ook wel gewoon een fout van DICE.. :puh:

Er is trouwens een PunkBuster update, mogelijk naar aanleiding van een aantal foute bans (er bleek nogal een lek te zitten in het streamen).

Geplaatst:
comment_1920286

Er is trouwens een PunkBuster update, mogelijk naar aanleiding van een aantal foute bans (er bleek nogal een lek te zitten in het streamen).

Oh EA, wat heb ik je toch zo graag. Door die update wordt ik nu gekicked uit elke game, leuk zeg. :7

Geplaatst:
comment_1920291

Oh EA, wat heb ik je toch zo graag. Door die update wordt ik nu gekicked uit elke game, leuk zeg. :7

Dit staat al uren boven de site:

NOTICE The "Game disconnected: you were kicked by Punkbuster errors" are being looked into right now.

Typisch :bonk:

Bewerkt: door Shotyoudie

Geplaatst:
comment_1920654

Hmm tijd voor een nieuwe naam denk ik xD

Zo, ben alweer bijna lvl 55 :D

En ben nu al mijn wapens op minimaal 100 kills proberen te krijgen (1e servicestar)

Wat zijn jullie Favo wapens?

Geplaatst:
comment_1920666

En ben nu al mijn wapens op minimaal 100 kills proberen te krijgen (1e servicestar)

Ik wil ook met elk wapen 100 kills. :D Mijn favo wapens zijn de AEK-971, M16A3, QBB-95 en nog wel wat andere. ^^

Geplaatst:
comment_1920718

Ik ben nu bezig met PDW-wapens omdat ik de award ook binnen wil en daarachter volgt sniper.

Als die gedaan zijn ga ik op elk wapen alle opties vrjspelen denk ik .

Mijn favo wapens zijn :

Assault : AEK-941

Engeneer : G36C

Support : M60E4 en Type 88

Recon : L96

Shotgun : 870MCS en USAS durf ik ook wel boven te halen :$

PDW : P90

Handgun : M93r

:tu:

Bewerkt: door StijnGTA

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_1924090

ik heb m gister gekocht eerst ff multiplayer gedaan nu de Campaign uitproberen.

Multiplayer is geweldig net ff met support 15 killstreak gehaald!

>>> Door Svenie: Berichten samengevoegd. Gelieve in het vervolg niet meer te dubbelposten, jij moet beter weten.<<<

Geplaatst:
comment_1925539

Nieuwe update, en opnieuw hetzelfde probleem als de vorige keer. :7

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.