Jump to content
Geplaatst:
comment_1810202

logon.gif

Ontwikkelaar DICE

Uitgever EA

Genre First-person shooter

Platforms PC (met extra aandacht), PS3 en Xbox 360

Aantal spelers 64 (PC) & 24 (console)

Release 25 Okt USA, 26 Okt AUS, 27 Okt, EU 2011

Demo Beta op 12 October '11 vrijgegeven aan de spelers die de Limited Edition van Medal of Honor hebben gekocht en de beta word gelanceerd binnen de 12 maanden.

Het spel is de 12de game in de Battlefield-franchise en is de opvolger van Battlefield 2, released in 2005; dus niet 'Battlefield: Bad Company 3' zoals veel mensen hebben gezegd. Het speelt zich af in 2014.

[table=header]Datum|Video

03/02/'11|

22/02/'11|

01/03/'11|

15/03/'11|

28/03/'11|

13/03/'11|

14/03/'11|

[/table]

Bewerkt: door Davedavy

• Reacties 1.1k
  • Bezichtigingen 84.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1929231

Ben ik echt de enigste die nog weinig tot geen bugs heeft meegemaakt? :puh:

Jij speelt niet genoeg xD

Ik ben ondertussen 791e van de wereld met meeste knive kills :puh:

amai,hoe veel zijn dat er dan ? :D

En hoe kan je dat eigenlijk zien,ik zie enkel een leaderboard met mijn vrienden en dan ook wel van de wereld maar hoe vind je jezelf daar nu tussen (als ik er al insta tenminste :puh: )? :?

Ik heb nu 1522 knivekills

Wat is jullie score/minute? mijne ligt ongeveer rond de 235.

526. Nog gezakt ook, omdat ik tijdje niet gespeeld heb en weer moest wennen.

Mijn Score/Min is 451

HAd hoger kunnen zijn maar ik ben ook wel eens afk (dan ga je bijvoorbeeld in bad ofzo xD)

Bewerkt: door blackops

Geplaatst:
comment_1929232

Ja dat weet ik maar ik zoe ook sommige die hebben dat als signature hun stats dan wil ik ook ;)

Jij bedoelt dit?

Ja bedankt ;)

trouwens heb net een potje in Operation metro gespeeld 26-5 wat voor mij een lekkere score is,

lekker sneaky gespeeld veel backstabs :$ en had een stuk of 15 ribbons gehaald plus 2 attachments voor mijn M416.

Geplaatst:
comment_1929430

gaat nu maar beginnen met de campaign :7

Mijn campaign werkt vanaf 2 weken na de release al niet meer. :7

Iemand weet mogelijke fixes ? Het spel crasht bij map laden.

Had ik ook een tijdje, bij de eerste triggered event crashte die

Gewoon herinstaleren werkte bij mij (niet dat de campain het waard is ofzo)

Geplaatst:
comment_1929462

Daarnet even lekker gemaaid: http://battlelog.battlefield.com/bf3/battlereport/show/22941620/1/195395618/

37K XP in 1 round vindt ik niet verkeerd voor mezelf. :D

Ook even gedaan. 10k punten op MBT door alleen maar aan te vallen en naar voren te pushen: iets van 4 keer een volle chopper aan gort geschoten, stuk of 10 tanks om zeep geholpen en aardig wat vlaggen ingenomen.

Geplaatst:
comment_1929499

sorry misschien een newb vraag wat zijn tickets?

Tickets kan je zien voor een hoeveelheid wat vol of leeg moet raken om te winnen.

Bij Deathmatch, moet je team in totaal 1000 keer iemand doden. Voor elke kill krijg je dan een ticket, en bij 1000 tickets win je dus. Bij elke modi houdt het iets anders in. Bij een mode (weet niet meer welke), moet je juist zorgen dat je tickets op 0 komen te staan.

Tickets kunnen dus inhouden: Kills (deathmatch), vlaggen veroveren (conquest) en bommen planten (rush). :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.