Jump to content
Geplaatst:
comment_1810202

logon.gif

Ontwikkelaar DICE

Uitgever EA

Genre First-person shooter

Platforms PC (met extra aandacht), PS3 en Xbox 360

Aantal spelers 64 (PC) & 24 (console)

Release 25 Okt USA, 26 Okt AUS, 27 Okt, EU 2011

Demo Beta op 12 October '11 vrijgegeven aan de spelers die de Limited Edition van Medal of Honor hebben gekocht en de beta word gelanceerd binnen de 12 maanden.

Het spel is de 12de game in de Battlefield-franchise en is de opvolger van Battlefield 2, released in 2005; dus niet 'Battlefield: Bad Company 3' zoals veel mensen hebben gezegd. Het speelt zich af in 2014.

[table=header]Datum|Video

03/02/'11|

22/02/'11|

01/03/'11|

15/03/'11|

28/03/'11|

13/03/'11|

14/03/'11|

[/table]

Bewerkt: door Davedavy

• Reacties 1.1k
  • Bezichtigingen 84.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_1982116

Whoop Whoop! Across the map Operation Firestorm met een T90A. De heli van hun vloog boven de berg naast de Amerikaanse basis en mijn tankje stond tussen de zandzakken van de Russische basis! Dit soort momenten, jezus..

Geplaatst:
comment_1982623

Whoop Whoop! Across the map Operation Firestorm met een T90A. De heli van hun vloog boven de berg naast de Amerikaanse basis en mijn tankje stond tussen de zandzakken van de Russische basis! Dit soort momenten, jezus..

Dit is dus waaarom Battlefield 3 veel beter is dan COD en dergelijke, het neukt gewoon alle andere shooters. Wie zal er Battlefield 4 kopen? :engel:
Geplaatst:
comment_1983675

Meer mensen die het ook leuk vinden om met je tank achter voetvolk aan te rijden?

Dat is soms zo komisch, gaan sommige een rots om dus ik met mn tank erachteraan. :puh:

1 van de redenen waarom Battlefield 3 zo'n topper is. Wel op de 360 voor mij though. Mijn PC kan het makkelijk aan maar uh.. nee.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.