Jump to content
Geplaatst:
comment_1810202

logon.gif

Ontwikkelaar DICE

Uitgever EA

Genre First-person shooter

Platforms PC (met extra aandacht), PS3 en Xbox 360

Aantal spelers 64 (PC) & 24 (console)

Release 25 Okt USA, 26 Okt AUS, 27 Okt, EU 2011

Demo Beta op 12 October '11 vrijgegeven aan de spelers die de Limited Edition van Medal of Honor hebben gekocht en de beta word gelanceerd binnen de 12 maanden.

Het spel is de 12de game in de Battlefield-franchise en is de opvolger van Battlefield 2, released in 2005; dus niet 'Battlefield: Bad Company 3' zoals veel mensen hebben gezegd. Het speelt zich af in 2014.

[table=header]Datum|Video

03/02/'11|

22/02/'11|

01/03/'11|

15/03/'11|

28/03/'11|

13/03/'11|

14/03/'11|

[/table]

Bewerkt: door Davedavy

• Reacties 1.1k
  • Bezichtigingen 84.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1990035

Bijna alle mappen behalve die van Close Quarters en operation metro hebben voertuigen. Ligt aan de gamemode welke voertuigen er zijn, Conquest heeft natuurlijk de meeste voertuigen.

Maar het is inderdaad een probleemgame sinds die nieuwe update. Bij Scavenger spawn aan het begin van de game gewoon samen met de vijand op één plek, leuk 1 tegen 6 direct, alleen ja met een proppenschietertje waar je mee begint niet echt ideaal. Progress bars van je classes worden niet zichtbaar tijdens spelen.

En ik maar denken dat na die 1,5 gig MP update alles van AM er al op stond, maar nee daar moest nog eens 1,5 gig voor nodig zijn.

Mappen zijn wel leuk, af en toe een na schok, alleen ja erg chaotisch vanwege de vele verdiepingen die je hebt. Gelukkig heb ik scavenger al drie keer gewonnen dus de crossbow is gehaald, alleen nog even zorgen dat ik 200 wapens op pak in scavenger voor die assignment en daarna niet meer spelen.

Crossbow is leuk alleen lastig mee te schieten, is meer close quarters wapen met normale pijlen.

Geplaatst:
comment_1990075

Team Deathmatch bevat inderdaad geen voertuigen. Als je voertuigen wilt zien moet je Conquest (Large) spelen, bij voorkeur op grote maps zoals Operation Firestorm, Caspian Border, Gulf of Oman, ...

Geplaatst:
comment_1990079

Conquest stopt als de tickets van één van de twee teams op zijn, of, mocht je Conquest Assault spelen (kan alleen op de Back to Karkand-maps), als één team gefullcapped is. Dat wil zeggen dat alle vlaggen van dat team gecapt zijn, en iedereen dood is (waardoor dus geen vlaggen meer ingenomen kunnen worden). De tickets zullen in dat geval in een snel tempo omlaag gaan. Normaliter zullen tickets alleen verdwijnen als iemand helemaal dood is (en niet gerevived kan worden), of als één team een overhand aan vlaggen heeft.

Geplaatst:
comment_1990507

Metro ≠ Battlefield 3.. In ieder geval het is niet te vergelijkbaar met een gemiddeld potje op een andere map puh2.gif

Ik suck overal hoor :7 Op een of andere manier hebben ze mij altijd sneller door dan ik hem :7.

Geplaatst:
comment_1990529

Metro ≠ Battlefield 3.. In ieder geval het is niet te vergelijkbaar met een gemiddeld potje op een andere map puh2.gif

Ik suck overal hoor :7 Op een of andere manier hebben ze mij altijd sneller door dan ik hem :7.

Dat komt wel als je wat meer speelt, probleem is dat de meeste al een tijd spelen dus ze weten al waar ze moeten kijken.

Wie speelt er trouwens aftermath?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.