Jump to content
Geplaatst:
comment_1810202

logon.gif

Ontwikkelaar DICE

Uitgever EA

Genre First-person shooter

Platforms PC (met extra aandacht), PS3 en Xbox 360

Aantal spelers 64 (PC) & 24 (console)

Release 25 Okt USA, 26 Okt AUS, 27 Okt, EU 2011

Demo Beta op 12 October '11 vrijgegeven aan de spelers die de Limited Edition van Medal of Honor hebben gekocht en de beta word gelanceerd binnen de 12 maanden.

Het spel is de 12de game in de Battlefield-franchise en is de opvolger van Battlefield 2, released in 2005; dus niet 'Battlefield: Bad Company 3' zoals veel mensen hebben gezegd. Het speelt zich af in 2014.

[table=header]Datum|Video

03/02/'11|

22/02/'11|

01/03/'11|

15/03/'11|

28/03/'11|

13/03/'11|

14/03/'11|

[/table]

Bewerkt: door Davedavy

• Reacties 1.1k
  • Bezichtigingen 84.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2022257

Ik ga binnenkort Battlefield 3 Limited Edition kopen via Marktplaats voor 20 euro maar nu las ik dat je een code moet hebben om te kunnen spelen online, kan ik dan nog online met die limited edition of niet?

Dit gaat trouwens over de Xbox 360 versie

Geplaatst:
comment_2023665

En sinds vandaag is End Game, de laatste DLC voor BF3, uit voor Premium spelers op Xbox 360 en PC (een weekje later dan die op de PS3). Wat zijn jullie eerste indrukken? De vorige DLC's, en dan vooral Aftermath en Armored Kill, vond ik niet zo bijzonder en had van End Game niet veel anders verwacht, maar ik ben aangenaam verrast! Capture the Flag is een heerlijke gamemode, de dirtbikes rijden heerlijk, Air Superiority is zalig aangezien je niet zo goed hoeft te zijn om beter te zijn dan de helft van de server en de maps zijn er toch wel weer adembenemend uit.

• 4 weken later...
  • 4 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.