Jump to content
Geplaatst:
comment_1810202

logon.gif

Ontwikkelaar DICE

Uitgever EA

Genre First-person shooter

Platforms PC (met extra aandacht), PS3 en Xbox 360

Aantal spelers 64 (PC) & 24 (console)

Release 25 Okt USA, 26 Okt AUS, 27 Okt, EU 2011

Demo Beta op 12 October '11 vrijgegeven aan de spelers die de Limited Edition van Medal of Honor hebben gekocht en de beta word gelanceerd binnen de 12 maanden.

Het spel is de 12de game in de Battlefield-franchise en is de opvolger van Battlefield 2, released in 2005; dus niet 'Battlefield: Bad Company 3' zoals veel mensen hebben gezegd. Het speelt zich af in 2014.

[table=header]Datum|Video

03/02/'11|

22/02/'11|

01/03/'11|

15/03/'11|

28/03/'11|

13/03/'11|

14/03/'11|

[/table]

Bewerkt: door Davedavy

• Reacties 1.1k
  • Bezichtigingen 84.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1889467

Vandaag effe BF3 online gespeeld en liep best wel lekker, begin was kut(me neefje had ook even gespeeld) en stond op 2-6 maar uiteindelijk stond het op 13-11 dus ging voor een eerste keer toch wel goed gelukkig :puh:

Donderdag ga ik mijn preorder ophalen dus ben benieuwd hoe mijn pc hem draait :Y

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1889578

@ VWO-er, die mods waren wel altijd tof om te doen. En waarom moet opeens een tof ding eruit? Hetzelfde geld voor de online servers, eerder kon je voor games als COD en BF altijd zelf een dedicated servertje starten op je pc , dat nu nu ook niet meer, onzin...

Bewerkt: door Davedavy

Geplaatst:
comment_1889615

Waar heb je hem dan gespeeld als hij morgen pas uitkomt hierzo?

Omdat hij in Korea eerder uitkomt, en hij(mijn oom) heeft een VPN(soort van Proxy) gebruikt waardoor de activatie schermpje denkt dat ie in Korea is.

Dus gewoon paar dagen eerder werd geactiveerd en nu dus gewoon kan spelen.

Geplaatst:
comment_1889784

Mooie game dit zeg, de graphics zijn om af te likken zo mooi. En de singleplayer is onwijs gaaf om te spelen, de eerste paar levels zijn harstikke vet. De aktie zit er goed in, wat meer aktie dan normaal in battlefield. Alleen jammer dat quicktime defense is toegevoegd in sommige stukken van de missies, dat is totaal overbodig en wat mij betreft iritant als je wilt schieten. Ik kan niet wachten tot ik bij dat tanklevel ben, dat ziet er erg vet uit na 1 min op youtube gekeken te hebben.

Alleen eurogamer.net geeft BF3 een 8 en IGN geeft BF3 een 9, eurogamer vind ik normaal gesproken een betere site als IGN. Maar dit vind ik echt een te laag cijfer, een 9 is het echt wel waard hoor. Het is een van de mooiste games die ik gespeeld heb, denk dat quicktime defense even weg en je hebt een perfecte game in je PS3/360/PC zitten.

Ik zeg kopen deze game mensen, het is echt de volle 60 euro waard. De limited edition is trouwens erg vet.

@Hieronder, dat is goedkoop. Waar vandaan als ik vragen mag?

Bewerkt: door Sjaakswabber

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.