Dr.Oppai Geplaatst: 24 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst: 24 oktober 2011 Je kan je toch wel een dagje vermaken met de Single Player? ^^ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Zombiespeed Geplaatst: 24 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst: 24 oktober 2011 Of lekker tegen bots Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
StijnGTA Geplaatst: 24 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst: 24 oktober 2011 Of lekker tegen bots ja dat mis ik in bad company 2 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Davedavy Geplaatst: 25 oktober 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 oktober 2011 (bewerkt) Kwam Wake Island nu terug of niet? Awesom Ziet er wel niet meer zo vrolijk uit xD Bewerkt: 25 oktober 2011 door Davedavy Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GolfG60 Geplaatst: 25 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst: 25 oktober 2011 Vandaag effe BF3 online gespeeld en liep best wel lekker, begin was kut(me neefje had ook even gespeeld) en stond op 2-6 maar uiteindelijk stond het op 13-11 dus ging voor een eerste keer toch wel goed gelukkig Donderdag ga ik mijn preorder ophalen dus ben benieuwd hoe mijn pc hem draait Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dr.Oppai Geplaatst: 26 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst: 26 oktober 2011 Waar heb je hem dan gespeeld als hij morgen pas uitkomt hierzo? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
commando Geplaatst: 26 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst: 26 oktober 2011 een reden blijft wel in mn hoofd waarom ik hem niet wil kopen : ik mis wel de modtools Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Timothy Geplaatst: 26 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst: 26 oktober 2011 In welke moderne shooter zou je die nog terug kunnen vinden? (m.u.v. het falende BRINK wat gedoemd was tot opvolger van Wolfenstein: Enemy Territory) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Davedavy Geplaatst: 26 oktober 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 oktober 2011 (bewerkt) @ VWO-er, die mods waren wel altijd tof om te doen. En waarom moet opeens een tof ding eruit? Hetzelfde geld voor de online servers, eerder kon je voor games als COD en BF altijd zelf een dedicated servertje starten op je pc , dat nu nu ook niet meer, onzin... Bewerkt: 26 oktober 2011 door Davedavy Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Corneria. Geplaatst: 26 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst: 26 oktober 2011 Heb hem ge pre-ordert, gedownload en geïnstalleerd. Nu alleen nog wachten tot morgen voor officiële release. D: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GolfG60 Geplaatst: 26 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst: 26 oktober 2011 Waar heb je hem dan gespeeld als hij morgen pas uitkomt hierzo? Omdat hij in Korea eerder uitkomt, en hij(mijn oom) heeft een VPN(soort van Proxy) gebruikt waardoor de activatie schermpje denkt dat ie in Korea is. Dus gewoon paar dagen eerder werd geactiveerd en nu dus gewoon kan spelen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
StijnGTA Geplaatst: 26 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst: 26 oktober 2011 Ik heb net een sms'je gekregen van de Game Mania dat ik hem mag gaan halen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GolfG60 Geplaatst: 26 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst: 26 oktober 2011 Ik heb net een sms'je gekregen van de Game Mania dat ik hem mag gaan halen Verdomme, ik nog niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
StijnGTA Geplaatst: 26 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst: 26 oktober 2011 mjah maar ik ga hem morgen pas halen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 26 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst: 26 oktober 2011 Ik heb net een sms'je gekregen van de Game Mania dat ik hem mag gaan halen Ik ook. Ben hem nu aan het installeren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.