Geplaatst: 3 maart 201114 jaren comment_1810465 Hallo, Ik heb een vraagje: Welke voertuig heeft de meeste zitplaatsen? Zodat er veel mensen plaats kunnen nemen in dat voertuig Alvast bedankt voor uw antwoord. Groet, Zaishen
Geplaatst: 3 maart 201114 jaren comment_1810474 hey de voertuig met de meeste zitplaatsen is de bus. Greetz DevildemonNL
Geplaatst: 3 maart 201114 jaren Auteur comment_1810551 hey de voertuig met de meeste zitplaatsen is de bus. Greetz DevildemonNL Kan je die in een garage bewaren in Los Santos?
Geplaatst: 3 maart 201114 jaren comment_1810562 Alle auto's en alle andere voertuigen, kunnen in iedere garage.
Geplaatst: 3 maart 201114 jaren comment_1810588 Alle auto's en alle andere voertuigen, kunnen in iedere garage. Dat denk ik niet. Een trekker (zonder aanhanger) kan bij mij niet in elke garage vanwege de hoogte.
Geplaatst: 3 maart 201114 jaren comment_1810673 Je kan trucks, bussen en noem het maar op het makkelijkste parkeren in je vliegtuiggarage op verdant meadows ( CJ's vliegveld ) Die blijven namelijk even goed erin staan als vliegtuigen en andere voertuigen. Tevens zou een truck in CJ's garage in San Fierro wel passen, die garage is namelijk wat hoger en veel breder.
Geplaatst: 3 maart 201114 jaren comment_1810676 De bus en coach passen de meeste in (Geloof Deze voertuigen past bijna overal in. Je moet hem alleen schuin erin zetten (Toevallig weet ik dat hij bij Grove STreet save house erin past)
Geplaatst: 4 maart 201114 jaren comment_1810782 Je kan trucks, bussen en noem het maar op het makkelijkste parkeren in je vliegtuiggarage op verdant meadows ( CJ's vliegveld ) Die blijven namelijk even goed erin staan als vliegtuigen en andere voertuigen. Inderdaad, ik denk dat dat de beste optie is. In die hangar kan je heel wat kwijt.
Geplaatst: 4 maart 201114 jaren comment_1810793 Je kan trucks, bussen en noem het maar op het makkelijkste parkeren in je vliegtuiggarage op verdant meadows ( CJ's vliegveld ) Die blijven namelijk even goed erin staan als vliegtuigen en andere voertuigen. Inderdaad, ik denk dat dat de beste optie is. In die hangar kan je heel wat kwijt. Inderdaad, alleen spijtig dat er maximaal 4 voertuigen worden opgeslaan..
Hallo,
Ik heb een vraagje: Welke voertuig heeft de meeste zitplaatsen? Zodat er veel mensen plaats kunnen nemen in dat voertuig
Alvast bedankt voor uw antwoord.
Groet,
Zaishen