Jump to content
Geplaatst:
comment_606328

Er worden de laatste tijd nogal veel topics aangemaakt, waarin verscheidene leden een bepaalde modificatie voor GTA: San Andreas zoeken. Aangezien het een beetje overbodig is om voor elke modificatie die je zoekt een nieuw topic aan te maken, heb ik besloten om dit voortaan in één topic te doen. Vanaf nu kun je dus je vragen omtrent het zoeken naar een bepaalde modificatie in dit topic kwijt. Je hoeft dus geen nieuw topic meer aan te maken, aangezien je je vragen vanaf nu hier kwijt kunt.

Voordat je je vragen gaat stellen, raad ik je aan om eerst even zelf te zoeken. Dit kan op veel verschillende sites, en daarom hieronder even enkele voorbeelden.

Mocht je hieruit niet wijzer worden, stel dan gerust hier je vragen, zodat andere mensen je hier eventueel mee op weg kunnen helpen.

• Reacties 2.4k
  • Bezichtigingen 181.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1091441

owja die vice city en liberty mod ook nog ja, die lijken me ook vet :Y

En dat garage is nie meer nodig, ben erachter dat dat scm is :Y^_^

Bewerkt: door R[E]/\/\i!i!

Geplaatst:
comment_1091474

ik wil graag 5 mods

1. dat de blonde cornrow (of een andere, maar niet de normale cornrow) verandert in het haar van TheTruth

2. dat de bike verandert ik een winkelwagentje

3. dat de kart verandert in F1 wagen

4. dat als je op een zand/modder pat rijd dat je banden helemaal vies worden (zaols in trakmania)

5. een aanhanger zodat je meerdere autos kan vervoeren

Bewerkt: door jorry95

Geplaatst:
comment_1091515

Iedereen neggert de vice en liberty city mod gewoon.... :-(:cry::cry:

@hierboven k wil toch helpen, ik kijk wel even naar dat winkelwagentje, vind ik zelf ook wel lol maar dank dat die er wl nep uit gaat zien.

Geplaatst:
comment_1091543

Iedereen neggert de vice en liberty city mod gewoon.... :-(:cry::cry:

@hierboven k wil toch helpen, ik kijk wel even naar dat winkelwagentje, vind ik zelf ook wel lol maar dank dat die er wl nep uit gaat zien.

het gaat mij om de lol :D

lekker een wheely maken met een winkelwagentje.

eest wou ik ook een mod vinden zadat de mosntertruck een wheely kan maken :cab:

Geplaatst:
comment_1091559

hhaha maar dan moet je gewoon wat wijzigen in (?) vehicles.ide en zeggen dat het een motor is??? heb daar niet veel verstand van, maar volgens mij hoef je daar geen mod voor te hebben.

Geplaatst:
comment_1091798

Is er soms een mod dat als je bv: je nodigd 7 man uit dat er 3 met u meegaat in een auto en de andere 4 in een andere auto meegaat met u is er dat soms ik denk toch van ni of wel?

Geplaatst:
comment_1093233

Ik zoek naar een politie corvette, ik weet dat hij er is want ik heb hem wel eens gehad, maar nu heb ik sa opnieuw geïnstalleerd en heb ik hem weer nodig...

Ik heb er nog een foto van:

post-77623-1220034256_thumb.jpg

Bedankt senneken! _O_

Bewerkt: door Marvin...

Geplaatst:
comment_1093940

waar kun je de GTA mafie storie mod downloaden.

EDIT@: en als die nog niet uit is waarneer komt ie dan. (ben nog niet eg wakken ^_^

Bewerkt: door jorry95

Geplaatst:
comment_1093982
ik wil graag 5 mods

1. dat de blonde cornrow (of een andere, maar niet de normale cornrow) verandert in het haar van TheTruth

Niet gevonden.

klik hier

klik hier

4. dat als je op een zand/modder pat rijd dat je banden helemaal vies worden (zaols in trakmania)

Niet gevonden.

klik hier

EDIT@: en als die nog niet uit is waarneer komt ie dan. (ben nog niet eg wakken

Helaas is dit nog niet af.

Bewerkt: door GekkieJ01

Geplaatst:
comment_1094072
ik wil graag 5 mods

Niet gevonden.

klik hier

klik hier

Niet gevonden.

klik hier

EDIT@: en als die nog niet uit is waarneer komt ie dan. (ben nog niet eg wakken

Helaas is dit nog niet af.

die mod met een aanhamer, daarmee bedoelde ik eigelijk dat je zelf kan bepalen welke autos je er op zet. maar de andere twee doen het goed. en waarneer kamt GTA MS ongeveer?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.