Jump to content
Geplaatst:
comment_606328

Er worden de laatste tijd nogal veel topics aangemaakt, waarin verscheidene leden een bepaalde modificatie voor GTA: San Andreas zoeken. Aangezien het een beetje overbodig is om voor elke modificatie die je zoekt een nieuw topic aan te maken, heb ik besloten om dit voortaan in één topic te doen. Vanaf nu kun je dus je vragen omtrent het zoeken naar een bepaalde modificatie in dit topic kwijt. Je hoeft dus geen nieuw topic meer aan te maken, aangezien je je vragen vanaf nu hier kwijt kunt.

Voordat je je vragen gaat stellen, raad ik je aan om eerst even zelf te zoeken. Dit kan op veel verschillende sites, en daarom hieronder even enkele voorbeelden.

Mocht je hieruit niet wijzer worden, stel dan gerust hier je vragen, zodat andere mensen je hier eventueel mee op weg kunnen helpen.

• Reacties 2.4k
  • Bezichtigingen 181.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1104906
Weet iemand die mod waarbij je mee kan rijden achter op de motor of naast iemand in de auto zo ja zeg effe

Waarom vergeet iedereen de laatste tijd om de GTA erbij te vermelden...Alsjeblieft meld dit erbij!!!

Edit: laat maar je hebt een icoon van SA dus dan is het goed.. ;)

(maar voortaan ajb wel ff in je bericht vermelden denk ik om dit soort dingen te voorkomen ;))

Ja voor gta san andreas iemand idee

Die mod bestaat wel, ik zal even zoeken ;)

Iemand gevonden??

Zoek met de zoekfuncite, krijg hem niet gevonden..

Geplaatst:
comment_1105661

een carspawner dus... Daar bestaat er geen aan van die betaald is. Zoek in google maar carspawner san andreas of carspawner sa.

dan vind je echt wel een download, en desnoods typ je in google ook download erachter.

Geplaatst:
comment_1106754

een carspawner dus... Daar bestaat er geen aan van die betaald is. Zoek in google maar carspawner san andreas of carspawner sa.

dan vind je echt wel een download, en desnoods typ je in google ook download erachter.

Ik denk niet dat hij een carspawner bedoelt :puh: .

Maar een programma om zelf een auto te maken, ik weet wel dat er een TXD Workshop is die gratis is, maar volgens mij moet je betalen voor programma's om dff-bestanden te modden. ( Hier de link naar de TXD Workshop)

Geplaatst:
comment_1107780

Weet iemand die mod waarbij je mee kan rijden achter op de motor of naast iemand in de auto zo ja zeg effe

Voor gta san andreas alleen drive by geen andere knoppen mag je zelf regelen

Geplaatst:
comment_1107798

Voor gta san andreas alleen drive by geen andere knoppen mag je zelf regelen

ik had beloofd het te maken :Y .

alleen deze week was k druk met school.

ik zal het vanavond maken.

BC7

Geplaatst:
comment_1108642

als je de auto motor aan en uit wil zetten, en dat is wat je bedoelt, dan is de BC7 mod iets voor jou.

je kan er veel mee, en ook de motor uit zetten ^_^

in het 'modding showroom deel van dit forum vind je een topic met info en download.

hierzo: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=74781

:cya:

Geplaatst:
comment_1108678
als je de auto motor aan en uit wil zetten, en dat is wat je bedoelt, dan is de BC7 mod iets voor jou.

je kan er veel mee, en ook de motor uit zetten ^_^

in het 'modding showroom deel van dit forum vind je een topic met info en download.

hierzo: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=74781

:cya:

Oke bedankt !

Geplaatst:
comment_1109620

Heey allemaall,

ik heb ergens iets gelezen over een police mod, waar je mensen kon arresteren, aan de kant zetten etc., maar deze kon je nog niet downloaden volgens mij. Weet iemand waar ik wel zo'n soort mod kan downloaden??

mvg,

kaco

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.