Jump to content
Geplaatst:
comment_606328

Er worden de laatste tijd nogal veel topics aangemaakt, waarin verscheidene leden een bepaalde modificatie voor GTA: San Andreas zoeken. Aangezien het een beetje overbodig is om voor elke modificatie die je zoekt een nieuw topic aan te maken, heb ik besloten om dit voortaan in één topic te doen. Vanaf nu kun je dus je vragen omtrent het zoeken naar een bepaalde modificatie in dit topic kwijt. Je hoeft dus geen nieuw topic meer aan te maken, aangezien je je vragen vanaf nu hier kwijt kunt.

Voordat je je vragen gaat stellen, raad ik je aan om eerst even zelf te zoeken. Dit kan op veel verschillende sites, en daarom hieronder even enkele voorbeelden.

Mocht je hieruit niet wijzer worden, stel dan gerust hier je vragen, zodat andere mensen je hier eventueel mee op weg kunnen helpen.

• Reacties 2.4k
  • Bezichtigingen 181.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1130055

Heei, bestaat er een mod. die een bepaalde auto vervangt in een voertuig dat een andere auto kan vervoeren (of zelfs meerdere) (niet de towtruck aub!!)? ik heb hier zeker 2 mods gezien, maar ze zijn er allemaal mee gestopt. Bestaat er een die je echt kunt downloaden, afgewerkt is en bruikbaar is?

tnx ief2

Geplaatst:
comment_1131993
Ik zoek een mod waarbij er een grote 'weg' vanaf de Top van Mt. Chilliad is die ergens eingigt in Los Santos tussen de Wolkenkrabbers. Ik had hem eerst maar ik kan het niet meer vinden.

Ik weet wel een mod voor een weg van de Mount Chiliad, maar die eindigt in Shady Creek, dus niet tussen de wolkenkrabbers in Los Santos.

Die mod vind je >hier<.

Geplaatst:
comment_1132298
Ik zoek een mod waarbij er een grote 'weg' vanaf de Top van Mt. Chilliad is die ergens eingigt in Los Santos tussen de Wolkenkrabbers. Ik had hem eerst maar ik kan het niet meer vinden.

Ik weet wel een mod voor een weg van de Mount Chiliad, maar die eindigt in Shady Creek, dus niet tussen de wolkenkrabbers in Los Santos.

Die mod vind je >hier<.

Deze is ook goed. Beter zelfs. Ik wilde namelijk een weg om mijn snelheids Handlings te kunnen teste. Allen gaat deze schuin naar beneden? Want ik heb het liefst eentje waarbij ik gewoon een lange rechte weg heb

Geplaatst:
comment_1133273
kan iemand voor mij een vette site met veel coole auto's vinden voor sa ik heb al overal gezocht

>>Deze<< en >>deze<< sites bevatten redelijk veel automods voor San Andreas. Neem hier eens een kijkje. :)

Geplaatst:
comment_1133382

Die mod vind je >hier<.

Deze is ook goed. Beter zelfs. Ik wilde namelijk een weg om mijn snelheids Handlings te kunnen teste. Allen gaat deze schuin naar beneden? Want ik heb het liefst eentje waarbij ik gewoon een lange rechte weg heb

Waarschijnlijk bedoel je dit filmpje, deze mensen maken dit met het zogehete map editor .. Daarbij heb ik ook nog een handige tutorial voor je

Geplaatst:
comment_1134070

Als er niet op je aanvraag word beantwoord kun je het beste zelf nog even verder zoeken. ;)

Waarschijnlijk bestaat de mod niet, want niet alles is modbaar of kan gemod worden. ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.