Jump to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.
Geplaatst:
comment_606328

Er worden de laatste tijd nogal veel topics aangemaakt, waarin verscheidene leden een bepaalde modificatie voor GTA: San Andreas zoeken. Aangezien het een beetje overbodig is om voor elke modificatie die je zoekt een nieuw topic aan te maken, heb ik besloten om dit voortaan in één topic te doen. Vanaf nu kun je dus je vragen omtrent het zoeken naar een bepaalde modificatie in dit topic kwijt. Je hoeft dus geen nieuw topic meer aan te maken, aangezien je je vragen vanaf nu hier kwijt kunt.

Voordat je je vragen gaat stellen, raad ik je aan om eerst even zelf te zoeken. Dit kan op veel verschillende sites, en daarom hieronder even enkele voorbeelden.

Mocht je hieruit niet wijzer worden, stel dan gerust hier je vragen, zodat andere mensen je hier eventueel mee op weg kunnen helpen.

• Reacties 2.4k
  • Bezichtigingen 182.9k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Populaire afbeeldingen

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1146134
IK ZOE NIEUWE SITE'S HAD IK GEZEGT OFNIET?

HAHA :schater:

Deze moddingsites zijn dan wel een half jaar oud, maar toch is het up-to-date gehouden, steeds verschijnen er nieuwe mods op die sites, overigens is gtaworldmods.de ook best wel een handige site.

En doe bij de volgende instantie je capslock uit. ;)

Geplaatst:
comment_1153369
Ik heb >>hier< Vice Studios gevonden, misschien is dit wat je zoekt? :)

BEDANKT!

meteen ff testen ik (ahum) had een gedownloade versie van gta vc maar ik heb hem weg gedaan omdat ik liever legaal speel :tu: :tu: na het instaleren probeer ik hem meteen uit... ^_^ ^_^ ^_^

EDIT: ik heb zojuist ontdekt dat die vice studios niet geliefd is bij de meesten

^^^^wow nu lijkt het net alsof een admin mijn tekst verandert heeft

nu kan ik ook geen gta vc mod vinden die er voor zorgt dat het oorlog stijl word zoals dat er tanks enz door de straten rijden

Bewerkt: door nimesh.gta

Geplaatst:
comment_1154278

Hallo iedereen (weet ook niet als dit wel de goeie sectie is)

ik heb nu een poosje lopen zoeken naar een eventuele politie mod!

ik bedoel hiermee dat je mensen kan arresteren en aan de kant zetten! zonder dat je zelf politie achter je aankrijgt!

Ik heb wat gevonden maar die jongen was zijn script kwijt en was er denk ik maar mee gestopt!

De tekst hieronder is als voorbeeld wil niet zeggen dat ik die mod zoek maar kan ook iets wat er veel op lijkt

This mod will change CJ & Grove Members into police officers,CJ will be head police officer,the Grove Street will be extended and rebuilt into a police HQ,you will not have a wanted level,you can arrest people,chase people,you will not have to shoot people to get them out of there car,you can give them a warning and pull away,you can talk on the police radio,etc. you get the point

Dit idee zou ik wel leuk vinden om tespelen met Nederlandse

Ambulance + personeels kleding

Politie + Personeels Kleding

Brandweer + Personeels Kleding

waar kan ik deze krijgen...

en deze.....

en... is hier al een betere voor

en een nederlandse brandweer auto zou ook wel leuk zijn :puh: maar denk dat ik me idee wel duidelijk heb gemaakt

alvast bedankt

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.