Jump to content
Geplaatst:
comment_606328

Er worden de laatste tijd nogal veel topics aangemaakt, waarin verscheidene leden een bepaalde modificatie voor GTA: San Andreas zoeken. Aangezien het een beetje overbodig is om voor elke modificatie die je zoekt een nieuw topic aan te maken, heb ik besloten om dit voortaan in één topic te doen. Vanaf nu kun je dus je vragen omtrent het zoeken naar een bepaalde modificatie in dit topic kwijt. Je hoeft dus geen nieuw topic meer aan te maken, aangezien je je vragen vanaf nu hier kwijt kunt.

Voordat je je vragen gaat stellen, raad ik je aan om eerst even zelf te zoeken. Dit kan op veel verschillende sites, en daarom hieronder even enkele voorbeelden.

Mocht je hieruit niet wijzer worden, stel dan gerust hier je vragen, zodat andere mensen je hier eventueel mee op weg kunnen helpen.

• Reacties 2.4k
  • Bezichtigingen 181.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1184829

Weet iemand de mod dat als je lekken band hebt

je iets doet dan de achterbak open gaat met rode maker pakt wiel en loopt naar je wiel en dan maakt hij hem iemand idee

voor sa staat ook in de

All In One Mod presentation van Spaceeinstein,

hier ook een video bij 110

http://www.youtube.com/watch?v=9g6lcgrMqrs

Bewerkt: door ajaxhunter

Geplaatst:
comment_1184933

je iets doet dan de achterbak open gaat met rode maker pakt wiel en loopt naar je wiel en dan maakt hij hem iemand idee

voor sa staat ook in de

Desnoods alleen naam dan zoek ik verder

Geplaatst:
comment_1184944

voor sa staat ook in de

Spaceeinstein's All-In-One Mod

Geplaatst:
comment_1184997

voor sa staat ook in de

ja maar is die wiel mod ook apart verkrijgbaar

Geplaatst:
comment_1185040

voor sa staat ook in de

ja maar is die wiel mod ook apart verkrijgbaar

Nee. Anders moet je dat gedeelte uit Spaceeinstein's mod slopen, en dat mag niet want dat is rippen. Tenzij je toestemming hebt van de maker, Spaceeinstein.

Geplaatst:
comment_1188297

Hoi,

laatst las ik ergens op dit forum dat een aantal mensen bezig was met een mod waarbij je zelf politieman kan zijn en mensen kan arresteren en nog meer. Het heette volgens mij iets met police department maar dat weet ik niet meer zeker. Weet iemand of die al klaar is en kan die mij dan een link ervan geven?

bedankt ^_^

Geplaatst:
comment_1188456
Hoi,

laatst las ik ergens op dit forum dat een aantal mensen bezig was met een mod waarbij je zelf politieman kan zijn en mensen kan arresteren en nog meer. Het heette volgens mij iets met police department maar dat weet ik niet meer zeker. Weet iemand of die al klaar is en kan die mij dan een link ervan geven?

bedankt ^_^

Niet dat ík weet. Maar als je even naar Modding Request > Laatste BLZ > Laatse Post gaat, zie je een link naar een soortgelijke mod :cya:

Geplaatst:
comment_1188945
Hoi,

bedankt ^_^

Niet dat ík weet. Maar als je even naar Modding Request > Laatste BLZ > Laatse Post gaat, zie je een link naar een soortgelijke mod :cya:

Bedankt!

Ik weet niet of dat precies was wat ik bedoelde, maar het komt heel goed in de buurt! :tu:

Geplaatst:
comment_1189035

ik zet deze vraag nog een keer want het is net off mijn aanvraag er niet staat.

ik zoek dus de mitsubishi eclipse van The Fast And The Furious die de Uranus vervangt en met SAMI installerbaar is

Geplaatst:
comment_1189697
ik zet deze vraag nog een keer want het is net off mijn aanvraag er niet staat.

ik zoek dus de mitsubishi eclipse van The Fast And The Furious die de Uranus vervangt en met SAMI installerbaar is

Google: "San Andreas Mitsubishi Eclipse"

Mitsubishi Eclipse <-- Soortgelijke Mod. Is namelijk van NFS Underground, en niet SAMI Installeerbaar (Word ook niet aangeraden, altijd problemen).

@Hieronder: NP.

Bewerkt: door Beagle

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.