Jump to content
Geplaatst:
comment_606328

Er worden de laatste tijd nogal veel topics aangemaakt, waarin verscheidene leden een bepaalde modificatie voor GTA: San Andreas zoeken. Aangezien het een beetje overbodig is om voor elke modificatie die je zoekt een nieuw topic aan te maken, heb ik besloten om dit voortaan in één topic te doen. Vanaf nu kun je dus je vragen omtrent het zoeken naar een bepaalde modificatie in dit topic kwijt. Je hoeft dus geen nieuw topic meer aan te maken, aangezien je je vragen vanaf nu hier kwijt kunt.

Voordat je je vragen gaat stellen, raad ik je aan om eerst even zelf te zoeken. Dit kan op veel verschillende sites, en daarom hieronder even enkele voorbeelden.

Mocht je hieruit niet wijzer worden, stel dan gerust hier je vragen, zodat andere mensen je hier eventueel mee op weg kunnen helpen.

• Reacties 2.4k
  • Bezichtigingen 181.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1361163

Ik dacht dat ik ooit op deze site een mod had gevonden, waarmee je een garage kreeg voor 40 voertuigen inclusief een 100% savegame. Waar kan ik deze mod vinden?

(GTA San Andreas)

Dank u

Bewerkt: door jaah90

Geplaatst:
comment_1361232
Ik dacht dat ik ooit op deze site een mod had gevonden, waarmee je een garage kreeg voor 40 voertuigen inclusief een 100% savegame. Waar kan ik deze mod vinden?

Dank u

Als je dan ook even erbij wil zetten voor welk spel ^_^

Geplaatst:
comment_1361277

Dank u

Als je dan ook even erbij wil zetten voor welk spel ^_^

San Andreas ;)

Edit:

Ik heb de site al weer teruggevonden: PatrickW zijn modding site.

Maar jammer genoeg is zijn carpark mod voor GTA Vice City.

Op gtaforums.com heb ik wel een 'tutorial' gezien, hoe je een garage kan creeeren met 80 auto's, máár niemand heeft een 100% savegame beschikbaar :(

Bewerkt: door jaah90

Geplaatst:
comment_1366479

Hoi voor iedereen die dit leest!

Ik ben weer begonnen met de GTA SA 100% NL mod vraag wie kan mij helpen?

Als je intresse hebt Mail dan naar gtasadutchmodders(at) gmail DOT com.

Wil je weten wat wij maken ga naar http://the-dutch-modders.hyves.nl/fotos/.

Wat voor mod zoek ik?

Ik wil het openbaarvervoer veradneren zoals, NS treinen en connexion bussen wie heeft deze mods gezien :N

Alvast bedankt :tu:

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_1381540

ik heb 2 vraagjes

1. ik zoek een werkende ingame carspawner voor de laatste patch van gta IV

2. ik zoek ook nog een werkende SparkIV ook voor de laatst uitgekomen patch van IV

ty alvast probeer links te posten a.u.b.

ditmar

Bewerkt: door ditmar154

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.