Jump to content
Geplaatst:
comment_606328

Er worden de laatste tijd nogal veel topics aangemaakt, waarin verscheidene leden een bepaalde modificatie voor GTA: San Andreas zoeken. Aangezien het een beetje overbodig is om voor elke modificatie die je zoekt een nieuw topic aan te maken, heb ik besloten om dit voortaan in één topic te doen. Vanaf nu kun je dus je vragen omtrent het zoeken naar een bepaalde modificatie in dit topic kwijt. Je hoeft dus geen nieuw topic meer aan te maken, aangezien je je vragen vanaf nu hier kwijt kunt.

Voordat je je vragen gaat stellen, raad ik je aan om eerst even zelf te zoeken. Dit kan op veel verschillende sites, en daarom hieronder even enkele voorbeelden.

Mocht je hieruit niet wijzer worden, stel dan gerust hier je vragen, zodat andere mensen je hier eventueel mee op weg kunnen helpen.

• Reacties 2.4k
  • Bezichtigingen 181.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1540755

Nee precies, de engine heeft deze mogelijkheid niet en daarom kan dit dus ook niet gemod worden. Zelfs met het aanpassen van de engine zal het niet gaan lukken, dit is een bijna onmogelijke klus en alle modellen van auto's zijn te low poly om deze deuken te krijgen.

Geplaatst:
comment_1540770

Nee precies, de engine heeft deze mogelijkheid niet en daarom kan dit dus ook niet gemod worden. Zelfs met het aanpassen van de engine zal het niet gaan lukken, dit is een bijna onmogelijke klus en alle modellen van auto's zijn te low poly om deze deuken te krijgen.

Kan ik wel animatie effecten.

Dat bevoorbeeld als je aangereden word dat de aanreiding meer op IV lijkt.

Dus dat het niet boem en je ligt op de grond is maar dat het echter is.

Geplaatst:
comment_1541045

Kan ik wel animatie effecten. Dat bevoorbeeld als je aangereden word dat de aanreiding meer op IV lijkt. Dus dat het niet boem en je ligt op de grond is maar dat het echter is.

Niet op de manier zoals in GTA IV, daar word de animatie namelijk real time berekent, met alle invloeden (van een auto, objecten..). Je kan de animatie nabootsen, maar zal dan niet in alle gevallen echt lijken, en het blijft altijd hetzelfde.

Geplaatst:
comment_1541382

Kan ik wel animatie effecten. Dat bevoorbeeld als je aangereden word dat de aanreiding meer op IV lijkt. Dus dat het niet boem en je ligt op de grond is maar dat het echter is.

Niet op de manier zoals in GTA IV, daar word de animatie namelijk real time berekent, met alle invloeden (van een auto, objecten..). Je kan de animatie nabootsen, maar zal dan niet in alle gevallen echt lijken, en het blijft altijd hetzelfde.

Ik had er wel een filmpje van gezien, het moet dus kunnen, toen ontplofte iets toen zag je ze zo ronddraaiend door de lucht vliegen.

Geplaatst:
comment_1543991

Die mod is er niet, die animaties moeten allemaal van te voren gemaakt worden omdat SA geen animaties die ter plekke berekent worden ondersteund. Er zijn wel mods die sommige animaties beter maken, maar die zullen niet altijd even mooi zijn in elke situatie.

Geplaatst:
comment_1544018

Die mod is er niet, die animaties moeten allemaal van te voren gemaakt worden omdat SA geen animaties die ter plekke berekent worden ondersteund. Er zijn wel mods die sommige animaties beter maken, maar die zullen niet altijd even mooi zijn in elke situatie.

Ja, maar ik bedoel iets zoals dit:

http://www.youtube.com/watch?v=x7XkQVsnByI

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_1551841

Ik zoek een mod voor GTA San Andreas: The A-Team Van. Misschien weet iemand hem zte vinden? Anders probeer ik hem zelf te maken!

is niet te vinden dus succes, als je hem hebt mag ik hem dan ook??

Geplaatst:
comment_1551990

Hallo allemaal,

ik zoek een mod voor de journey (zie hier) in gta san andreas. Ik ben hem nog nergens tegengekomen, maar misschien weet iemand van jullie waar ik hem kan vinden.

Het moet niet per se maar ik zou het leuk vinden als het een volkswagen was (zoals deze).

Alvast bedankt!!!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.