Jump to content
Geplaatst:
comment_606328

Er worden de laatste tijd nogal veel topics aangemaakt, waarin verscheidene leden een bepaalde modificatie voor GTA: San Andreas zoeken. Aangezien het een beetje overbodig is om voor elke modificatie die je zoekt een nieuw topic aan te maken, heb ik besloten om dit voortaan in één topic te doen. Vanaf nu kun je dus je vragen omtrent het zoeken naar een bepaalde modificatie in dit topic kwijt. Je hoeft dus geen nieuw topic meer aan te maken, aangezien je je vragen vanaf nu hier kwijt kunt.

Voordat je je vragen gaat stellen, raad ik je aan om eerst even zelf te zoeken. Dit kan op veel verschillende sites, en daarom hieronder even enkele voorbeelden.

Mocht je hieruit niet wijzer worden, stel dan gerust hier je vragen, zodat andere mensen je hier eventueel mee op weg kunnen helpen.

• Reacties 2.4k
  • Bezichtigingen 181.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

• 3 weken later...
Geplaatst:
comment_1742689

Hallo,

iik zoek een mod(duh...) vor gta san andreas; VroomBox.

Wat is VroomBox?;

dat is een kastje voor in je dashboard o.s.e.,

je sluit 'm aan op je motor én speakers die je buiten onder je auto heb geinstalleerd,

je selecteert een auto... en je maakt van je 45km/h ineens een ferrari enzo....

altans.. bijna dan

zoiets (maar dan in mod vorm) zoek ik voor gta sa

graag meer info

dan jullie alvast

m.v.g., llllllllll

• 1 maand later...
Geplaatst:
comment_1762826

Weet iemand of er een mod bestaat dat er onbeperkt autos in je garage (Alleen hangar op Verdant Meadows is ook goed.)kunnen?

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_1768575

ik ben opzoek naar een nl politie sirenen weet iemand waar ik die kan douwloden (een link)

gr martin :cya:

Ik kan de Sirenes blauw maken maar meschien zie je de lichten dan niet meer

Of je download een NL politie auto mod

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_1776848

Weet iemand of er een mod bestaat dat er onbeperkt autos in je garage (Alleen hangar op Verdant Meadows is ook goed.)kunnen?

Onmogelijk dacht ik?

Je hebt daar dacht ik geen mod voor nodig, ga naar de garage dan zet je je auto vlak voor de deur, je stap uit de auto en zorgt dat de deur open gaat zodra die helemaal open is hol je snel je auto in en rij je de garage in.

Tada je hebt weer een auto in je garage waar normaal niet zoveel in kan.

Zo kun je volgensmij wel 100 auto's in Verdant meadows proppen :puh:

Geplaatst:
comment_1776878

Onmogelijk dacht ik?

Je hebt daar dacht ik geen mod voor nodig, ga naar de garage dan zet je je auto vlak voor de deur, je stap uit de auto en zorgt dat de deur open gaat zodra die helemaal open is hol je snel je auto in en rij je de garage in.

dan verwijdert Sa hem automatic :D

Geplaatst:
comment_1776910

Onmogelijk dacht ik?

dan verwijdert Sa hem automatic :D

Hmm ik probeerde het altijd bij een kleinere garage en dat werkte prima...

• 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.