Jump to content
Geplaatst:
comment_606328

Er worden de laatste tijd nogal veel topics aangemaakt, waarin verscheidene leden een bepaalde modificatie voor GTA: San Andreas zoeken. Aangezien het een beetje overbodig is om voor elke modificatie die je zoekt een nieuw topic aan te maken, heb ik besloten om dit voortaan in één topic te doen. Vanaf nu kun je dus je vragen omtrent het zoeken naar een bepaalde modificatie in dit topic kwijt. Je hoeft dus geen nieuw topic meer aan te maken, aangezien je je vragen vanaf nu hier kwijt kunt.

Voordat je je vragen gaat stellen, raad ik je aan om eerst even zelf te zoeken. Dit kan op veel verschillende sites, en daarom hieronder even enkele voorbeelden.

Mocht je hieruit niet wijzer worden, stel dan gerust hier je vragen, zodat andere mensen je hier eventueel mee op weg kunnen helpen.

• Reacties 2.4k
  • Bezichtigingen 181.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1789216

ik weet niet of het hierboven al genoemd is, dan heb ik er totaal overheen gelezen maar weet iemand of er een mod is voor gta iv waarmee je de lichten van een voertuig aan en uit kan doen? dus niet de fog/head lights maar allemaal voor en achter.

Dankje alvast voor de hulp!

• 2 weken later...
  • 1 maand later...
Geplaatst:
comment_1810462

Ik heb nu allemaal verschillende Nederlandse politie voertuigen in het spel geplaatst nu ontbreekt er nog een mooi politie uniform voor Niko, is deze ergens te downloaden?

Geplaatst:
comment_1812079

hallo ik heb 3 vragen 1. is er ook een NL brandweer mod die het doet 2. waarom doen de ladder wagen mods het nooit 3. is er iemand die me een link kan sturen naar een site met de NL brandweer wagen en ladder wagen die het doen

• 1 maand later...
  • 2 weken later...
  • 1 maand later...
Geplaatst:
comment_1846336

Hallo,

Ik zoek al een langere tijd naar een Monstertruck Golfcart, want dit lijkt echt super erg op zo'n Rock Crawler.

Een beetje iets zoals dit:

of Klik.

Maar niet dit dus: Klik.

Als iemand toevallig iets weet, laat hier eventjes een reactie achter ASJEBLIEFT. Ik zoek er al zo lang namelijk...

Bedankt. Point

Geplaatst:
comment_1847068

ik wil graag voor CJ een ajax shirt van het seizoen van dit jaar(in plaats van het groene eris shirt)of iets anders

alleen waar kan ik die krijgen?

Bewerkt: door grandtheftautolover

Geplaatst:
comment_1847077

ik wil graag voor CJ een ajax shirt van het seizoen van dit jaar(in plaats van het groene eris shirt)of iets anders

Visser heeft gelijk of

Hier kan je hem wel vinden :puh: : http://www.gtaforum.nl/topic/120390-hoe-zou-jij-in-straatgevecht-iemand-snel-uitschakelen/

Geplaatst:
comment_1847081

Visser heeft gelijk of

Hier kan je hem wel vinden :puh: : http://www.gtaforum.nl/topic/120390-hoe-zou-jij-in-straatgevecht-iemand-snel-uitschakelen/

daar kan je het niet krijgen.

• 3 weken later...
Geplaatst:
comment_1853044

Weet iemand ook of er een mod is van de bloodring in San Fierro waarbij geen tijd is?

Het leuke aan de bloodring vind ik het botsen met andere auto's, maar die tijd is zo irritant omdat er steeds net iemand voor mij ingaat. :bonk:

Gr. GTAK

• 6 maanden later...
Geplaatst:
comment_1914136

Hoi Allemaal,

Inmiddels ben ik in bezit van GTA3 op mijn android telefoon. Nu weten de meeste dat Vice City map al lang naar GTA3 engine is verplaatst. Nu de vraag.. is dit ook mogelijk om dit op de Android versie te doen? Of zijn alle bestandsformaten anders? Ben zeer benieuwd.. indien er veel vraag is wil ik hier verder induiken.

Groetjes!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.