Jump to content
Geplaatst:
comment_606328

Er worden de laatste tijd nogal veel topics aangemaakt, waarin verscheidene leden een bepaalde modificatie voor GTA: San Andreas zoeken. Aangezien het een beetje overbodig is om voor elke modificatie die je zoekt een nieuw topic aan te maken, heb ik besloten om dit voortaan in één topic te doen. Vanaf nu kun je dus je vragen omtrent het zoeken naar een bepaalde modificatie in dit topic kwijt. Je hoeft dus geen nieuw topic meer aan te maken, aangezien je je vragen vanaf nu hier kwijt kunt.

Voordat je je vragen gaat stellen, raad ik je aan om eerst even zelf te zoeken. Dit kan op veel verschillende sites, en daarom hieronder even enkele voorbeelden.

Mocht je hieruit niet wijzer worden, stel dan gerust hier je vragen, zodat andere mensen je hier eventueel mee op weg kunnen helpen.

• Reacties 2.4k
  • Bezichtigingen 181.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_725428

ik heb die superman mod gebruikt maar alles doet het goed behalven als ik clark kent ben zit zijn neus op zijn voor hoofd en zijn hoedje is bruin ik weet nie of dat hoor met ze hoedje en ik heb met superman geen cape of moet ik die cpe kopen ofzo plzz geef antw :cry:

Geplaatst:
comment_725712
ik heb die superman mod gebruikt maar alles doet het goed behalven als ik clark kent ben zit zijn neus op zijn voor hoofd en zijn hoedje is bruin ik weet nie of dat hoor met ze hoedje en ik heb met superman geen cape of moet ik die cpe kopen ofzo plzz geef antw :cry:

Zo te zien heb je helemaal geen goed overizcht meer. Een goede reden om de mod eerst weer eens te verwijderen, dus doe dat even. Daarna, als je hem weer verwijderd hebt, installeer je hem aan de hand van deze handleiding, waarin alles netjes uitgelegd word. Voor overige vragen en problemen kun je daar terecht. Tevens vind je in de readme van de mod ook nog de nodige informatie over het kopen van bijvoorbeeld de bijpassende kleding.

Geplaatst:
comment_725917

Ik ben al een hele tijd opzoek naar een stuntmod voor gta san andreas.

Hier is een filmpje van youtube, misschien kent iemand deze mod:

Ik heb niet veel verstand mods enzo, maar ik hoop dat er een engelse of nederlandse versie van deze mod is,

kan iemand me helpen?

alvast bedankt!

Geplaatst:
comment_725936

Ik heb niet veel verstand mods enzo, maar ik hoop dat er een engelse of nederlandse versie van deze mod is,

kan iemand me helpen?

alvast bedankt!

Welke mod bedoel je? dat hij zo op die motor zit/staat, of die snelheids metertje? graag even wat duidelijker. :tu:

Geplaatst:
comment_726185

kan iemand me helpen?

alvast bedankt!

Welke mod bedoel je? dat hij zo op die motor zit/staat, of die snelheids metertje? graag even wat duidelijker. :tu:

Ik bedoel die waar hij zo op die motor zit/ staat :tu:

Geplaatst:
comment_726254

Mods hebben over het algemeen niet echt een nationaliteit ofzo... Probeer gewoon eens wat rond te zoeken op gta modding sites. Desnoods op spaanse\portugese modding sites.

Geplaatst:
comment_726412
Ik zoek nog een txt dat GTA Vice City ook nederlands word ondertiteld, Vroeger heeft hij in de downloaddatabase gestaan, (met de nog oude layout)

Je moet even deze mod downloaden. Daar zit volgens mij een '.gxt' bestand bij, die de onderiteling naar het Nederlands zal veranderen. Les dus niet op de andere bestanden, want die zijn op dit moment niet van belang. Het '.gxt' bestand plaats je in je TEXT map: '../Program Files/Rockstar Games/GTA Vice City/Text.'

Geplaatst:
comment_726454

hallo ik zoek al een paar weken naar scooter mods voor gta Sa andreas en heb die ook gevonden maar ik zoek ook de Yamaha aerox en die kan ik niet vinden als je iets over die mod weet mail dan ff *verwijderd*

>>> Door Wazuup: MSN adressen zijn verboden te posten, samengevoegd met het ''ik zoek een mod!'' topic.<<<

alvast bedankt

dennis :cya:

Geplaatst:
comment_726474
hallo ik zoek al een paar weken naar scooter mods voor gta Sa andreas en heb die ook gevonden maar ik zoek ook de Yamaha aerox en die kan ik niet vinden als je iets over die mod weet mail dan ff *verwijderd*

>>> Door Wazuup: MSN adressen zijn verboden te posten, samengevoegd met het ''ik zoek een mod!'' topic.<<<

alvast bedankt

dennis :cya:

Deze mod bestaat al, en staat op dit forum. Kijk hier eens, dit topic gaat over die mod. De downloadlink is er nog niet, hij moet namelijk nog geconverteerd worden. Hou dus dat topic in de gaten.

Geplaatst:
comment_726519
Ik zoek nog een txt dat GTA Vice City ook nederlands word ondertiteld, Vroeger heeft hij in de downloaddatabase gestaan, (met de nog oude layout)

Je moet even deze mod downloaden. Daar zit volgens mij een '.gxt' bestand bij, die de onderiteling naar het Nederlands zal veranderen. Les dus niet op de andere bestanden, want die zijn op dit moment niet van belang. Het '.gxt' bestand plaats je in je TEXT map: '../Program Files/Rockstar Games/GTA Vice City/Text.'

Bedankt daarvoor! :tu:

Geplaatst:
comment_727141
hallo alemaal weet iemand waar ik de mods voor kleren kan downloaden ? alvast bedankt

Er zijn heel erg veel sites waar je mods kan downloaden, maar ik raad je aan de grootste sites eens te bezoeken. Ik raad je aan de volgende sites eens te bezoeken: GTAGarage, GTAFilefront, of GTA-Downloads. Check ook eens deze site voor een compleet overzicht van sites. Ik neem aan dat daar wel iets tussen moet zitten.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.