Jump to content
Geplaatst:
comment_606328

Er worden de laatste tijd nogal veel topics aangemaakt, waarin verscheidene leden een bepaalde modificatie voor GTA: San Andreas zoeken. Aangezien het een beetje overbodig is om voor elke modificatie die je zoekt een nieuw topic aan te maken, heb ik besloten om dit voortaan in één topic te doen. Vanaf nu kun je dus je vragen omtrent het zoeken naar een bepaalde modificatie in dit topic kwijt. Je hoeft dus geen nieuw topic meer aan te maken, aangezien je je vragen vanaf nu hier kwijt kunt.

Voordat je je vragen gaat stellen, raad ik je aan om eerst even zelf te zoeken. Dit kan op veel verschillende sites, en daarom hieronder even enkele voorbeelden.

Mocht je hieruit niet wijzer worden, stel dan gerust hier je vragen, zodat andere mensen je hier eventueel mee op weg kunnen helpen.

• Reacties 2.4k
  • Bezichtigingen 181.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_787350
hee mensen ik ben al een heletijd op zoek naar een KTM 450sx je ziet hem vaak op filmpjes hier is een filmpje:

je ziet hem op 1:05

alvast bedankt

heb je hem gevonden stuur dan ff een PB

Hier is een 350

KTM 350

En hier de 450SX

KTM 450SX

Binnen 2 minuten gevonden :puh:

Bewerkt: door feki122

Geplaatst:
comment_788025

hey ik heb een vraag voor de gene die wel kan modden. ik heb een auto erin gezet en ze zeggen op die site dat ik deze auto andere paitnjobs kan geven en bodykits bij die garage's maar dat lukt niet wie weet hoe dat wel kan

alvast bedankt :tu:

>>> Door _KoE_Mzungu: De informatie die je geeft is uitermate summier en te algemeen. Als je op zoek bent naar 'de gene die wel kan modden' zal je toch in het Modding Forum je heil moeten zoeken. Succes ^_^ <<<

Geplaatst:
comment_788263

Hallo! Ik zoek een mod voor SA waarmee ik de boel kan laten overstromen! ik weet dat deze mod bestaat, want ik heb 'm al eerder gehad, maar ik ben em nu kwijt :( en ik weet niet meer waar ik 'm vandaan kan hale! k hoop dat jullie me kunnen helpen! :D_O_ _O_

greetzz, jesse

Geplaatst:
comment_788316
Ik zoek een World Trade Center mod, ik had hier op het forum een gevonden maar die beviel me niet.

Het liefst eentje waar ik met me parachute van af kan springen.

Klik

Bewerkt: door ..::GhostRider::..

Geplaatst:
comment_788351
Ik zoek een World Trade Center mod, ik had hier op het forum een gevonden maar die beviel me niet.

Het liefst eentje waar ik met me parachute van af kan springen.

Klik

Bedankt! dat is nou precies wat ik zocht. :tu:

Geplaatst:
comment_788654

Je moet het bestand openen, vervolgens in de vakjes waarden invullen. Bij water level vul je een waarde in voor hoe hoog je het water wil hebben en om de hoogte van golven te regelen vul je een waarde in bij "waves". Na het invullen druk je op SET en dan sluit je hem af, start GTA SA op en klaar. Het kan ook zijn dat je het water te laag hebt ingesteld en dat je het alleen bij de kust ziet. Je zal bijv niet altijd in grove street het effect merken omdat het water onder grove street staat.

Veel succes ermee en als je vragen hebt hoor ik het graag!

Groetjes, :cya:

Boris H.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.