Jump to content
Geplaatst:
comment_606328

Er worden de laatste tijd nogal veel topics aangemaakt, waarin verscheidene leden een bepaalde modificatie voor GTA: San Andreas zoeken. Aangezien het een beetje overbodig is om voor elke modificatie die je zoekt een nieuw topic aan te maken, heb ik besloten om dit voortaan in één topic te doen. Vanaf nu kun je dus je vragen omtrent het zoeken naar een bepaalde modificatie in dit topic kwijt. Je hoeft dus geen nieuw topic meer aan te maken, aangezien je je vragen vanaf nu hier kwijt kunt.

Voordat je je vragen gaat stellen, raad ik je aan om eerst even zelf te zoeken. Dit kan op veel verschillende sites, en daarom hieronder even enkele voorbeelden.

Mocht je hieruit niet wijzer worden, stel dan gerust hier je vragen, zodat andere mensen je hier eventueel mee op weg kunnen helpen.

• Reacties 2.4k
  • Bezichtigingen 182k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_860967

Ik heb eventjes gezocht op internet, en kwam uit op een mod die bij ons op het forum is gemaakt. Erin kunnen is een beetje ver gezocht vrees ik, aangezien je dan wel heel veel werk hebt, maar toch mag het resultaat er zeker wezen. :) De mod kun je hier bekijken, en hier heb je de downloadlink. :)

Geplaatst:
comment_861030
Ik heb eventjes gezocht op internet, en kwam uit op een mod die bij ons op het forum is gemaakt. Erin kunnen is een beetje ver gezocht vrees ik, aangezien je dan wel heel veel werk hebt, maar toch mag het resultaat er zeker wezen. :) De mod kun je hier bekijken, en hier heb je de downloadlink. :)

Ik zoek een WTC waar je echt binnen kan :tu:

Geplaatst:
comment_861032

Zoals je ongetwijfeld weet, bestond het World Trade Center uit enorm veel verdiepingen. Ook in mods die zijn gemaakt, kost het veel tijd om een WTC netjes na te maken. Het kost nog meer tijd, als je élke verdieping helemaal moet inrichten, en dan ook nog eens apart. Dat wordt wel een beetje te gek, vind je niet? :) Het is dus erg onwaarschijnlijk dat je een betreedbaar WTC vind. ;)

Geplaatst:
comment_861125
Bestaat er een mod die CJ echt helemaal onzichtbaar kan maken?

Dit topic is beter op zijn plaats in het topic 'ik zoek een mod'. Ik zal nog even voor je zoeken want ik kan nu nog niet echt iets vinden.

Edit: sorry, ik kan niks vinden...

Bewerkt: door m.r.gido

Geplaatst:
comment_861208

Echt een mod of cheat is er niet, maar met de CamHack kun je wel onzichtbaar worden. Helaas is het voor andere peds alsof je er nog 'bent', dus als je bijvoorbeeld een gang aanvalt, schieten ze wel op je. De Camhack valt hier te downloaden. Camhack activeer je met Num * en vervolgens wordt je onzichtbaar met Num 1. ;)

Geplaatst:
comment_861330
hebben jullie misschien de 2 die ik zoek_O_

1. CJ TO COP MOD

(die je een politieagent word uit de game)

2. THE MAFFIA MOD

(die the grove street familys omtovert to maffia

Ik weet niet of het de goede is :)

GTA San Andreas Cops and Gangsters (mod/expansion)

Imagem

Con respecto al San Andreas:

*More than 30 modifications maps and buildings;

*More than 100 modifications of vehicles (cars, motorcycles, helicopters and fixed-wing aircraft);

*New skins most of the characters;

*More than 20 other modifications involving textures of the world, weapons and ...

*New texts and dialogues.

http://bokalivre2.blogspot.com/2007/12/gta...-gangsters.html

1168276320_1168267615_28989.jpg

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.