Jump to content
Geplaatst:
comment_606328

Er worden de laatste tijd nogal veel topics aangemaakt, waarin verscheidene leden een bepaalde modificatie voor GTA: San Andreas zoeken. Aangezien het een beetje overbodig is om voor elke modificatie die je zoekt een nieuw topic aan te maken, heb ik besloten om dit voortaan in één topic te doen. Vanaf nu kun je dus je vragen omtrent het zoeken naar een bepaalde modificatie in dit topic kwijt. Je hoeft dus geen nieuw topic meer aan te maken, aangezien je je vragen vanaf nu hier kwijt kunt.

Voordat je je vragen gaat stellen, raad ik je aan om eerst even zelf te zoeken. Dit kan op veel verschillende sites, en daarom hieronder even enkele voorbeelden.

Mocht je hieruit niet wijzer worden, stel dan gerust hier je vragen, zodat andere mensen je hier eventueel mee op weg kunnen helpen.

• Reacties 2.4k
  • Bezichtigingen 182.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_864761
o sorry voor de onduidelijkheid! ik bedoelde op de vcunderground 2 mod version waar een vc trainer op werkt

ps: vc underground is een modding versie van vc.

Waarschijnlijk werkt de Ultimate Trainer gewoon met deze mod. Zo niet, dan werkt geen enkele trainer met deze mod. Ik ken de mod verder niet, maar zolang de mod de exe niet vervangt zou de trainer gewoon moeten werken.
Geplaatst:
comment_865519

Even over de Water Level Customizer mod. Ik heb hem gedownload. Hij staat op mijn computer. Ik moest de hoogtes van de golven etc. instellen. Als je dan op "Set" drukt kreeg ik "water.dat"! Weet iemand hoe ik dit probleem kan verhelpen? :7

Geplaatst:
comment_865560

Hey hallo, ik zoek een opel astra 4-deurs mod voor vice city, heeft iemand die? alvast bedankt

>>> Door Bling: Gelieve alleen SA-mods aanvragen in dit topic, s.v.p. <<<

Geplaatst:
comment_865668

hallo

ik wil even vraagen of iemand een bloods mod weet die er een beetje mooi uitziet.

ik hoef geen homies want die heb ik al maar ik wil graag sweet,ryder,big smoke,og loc.

als bloods

verder hoef ik niks want dat heb ik al

en JeGe ik heb de mod ook nu als je slaat maak je een salto als je op C drukt doe je een handstand

nieuwe animatie is als je valt en ergens aan hangt bij muur ofzo

alvast bedankt vercetti-pd

Bewerkt: door vercetti-pd

Geplaatst:
comment_865811
MOd: Dat je auto heel snel gaat met nitro.

Waar kan ik de vinden??

Unmountable Tijmen :7

Je kan proberen de handling.cfg eens te veranderen. Áls je het gaat doen zal >>deze<< en >>deze<< tut's je wel van pas komen. :)

Geplaatst:
comment_866179
hallo

ik wil even vraagen of iemand een bloods mod weet die er een beetje mooi uitziet.

ik hoef geen homies want die heb ik al maar ik wil graag sweet,ryder,big smoke,og loc.

als bloods

verder hoef ik niks want dat heb ik al

en JeGe ik heb de mod ook nu als je slaat maak je een salto als je op C drukt doe je een handstand

nieuwe animatie is als je valt en ergens aan hangt bij muur ofzo

alvast bedankt vercetti-pd

Ja die gewone salto ken ik maar op een of andere manier moet je ook een backflip kunnen maken.

Kijk maar eens hier.

Geplaatst:
comment_866252
Even over de Water Level Customizer mod. Ik heb hem gedownload. Hij staat op mijn computer. Ik moest de hoogtes van de golven etc. instellen. Als je dan op "Set" drukt kreeg ik "water.dat"! Weet iemand hoe ik dit probleem kan verhelpen? :7

MisterNelisss als je bij het instellen in bij het eerste keer gebruiken de goede directory hebt opgegeven (in de meeste gevallen: C:\Program Files\Rockstar Games\San Andreas als je dat fout hebt gedaan moet je even het programma deleten en weer opnieuw installeren met de goede directory, als je dit gedaan hebt dan zou je gewoon op "set" moeten kunnen drukken, je spel starten en het zou goed moeten zijn. als dit je fout is zou ik zeggen: opgelost. als het nog gebeurt dat er niks word verandert stuur be dan even een screenshot via PB.

Geplaatst:
comment_866325

Nee, die mod bestaat tot op heden nog niet.

Er bestond wel een mod waarmee je Vice City in San Andreas kon omtoveren.

Deze stond altijd op GTAgames, maar ik heb 'm helaas niet meer kunnen vinden.

Geplaatst:
comment_866403
Bestaat er een mod dat GTA Sa en GTA VC in 1 zit?

Ja, ik kan hem alleen niet zo snel meer vinden. Hij stond in ieder geval op www.thegtaplace.com

Geplaatst:
comment_866433
Bestaat er een mod dat GTA Sa en GTA VC in 1 zit?

Ja, ik kan hem alleen niet zo snel meer vinden. Hij stond in ieder geval op www.thegtaplace.com

Dat was denk ik GTA:LVS. :clown:

deze mod bracht Vice City en Liberty City (GTA III) in de map van San Andreas. Ik heb zitten zoeken, maar alle downloadlinks lopen dood. Óók de site van GTA:LVS bestaat niet meer. Ik denk zelf dat de mod uitgestorven is aangezien alle links niet meer werken, maar als je even goed zoekt vind je misschien nog ergens een download link. :)

Bewerkt: door ..::GhostRider::..

Geplaatst:
comment_866531

Ik weet niet welke mod dat is , maar toevallig zag ik op Youtube een gozer video aan het maken van SA naar VC.

Ik keek het even helemaal en hij was ook nog in VC. Als je dat bedoelt , weet ik helaas die mod niet. Maar ik kan wel het link geven hoe die eruit zag. ;)

(Als je het wilt natuurlijk.)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.