Jump to content
Geplaatst:
comment_606328

Er worden de laatste tijd nogal veel topics aangemaakt, waarin verscheidene leden een bepaalde modificatie voor GTA: San Andreas zoeken. Aangezien het een beetje overbodig is om voor elke modificatie die je zoekt een nieuw topic aan te maken, heb ik besloten om dit voortaan in één topic te doen. Vanaf nu kun je dus je vragen omtrent het zoeken naar een bepaalde modificatie in dit topic kwijt. Je hoeft dus geen nieuw topic meer aan te maken, aangezien je je vragen vanaf nu hier kwijt kunt.

Voordat je je vragen gaat stellen, raad ik je aan om eerst even zelf te zoeken. Dit kan op veel verschillende sites, en daarom hieronder even enkele voorbeelden.

Mocht je hieruit niet wijzer worden, stel dan gerust hier je vragen, zodat andere mensen je hier eventueel mee op weg kunnen helpen.

• Reacties 2.4k
  • Bezichtigingen 182.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_890687

Ik had heel vroeger een mod dat de nachten in GTA San Andreas heel donker werden en de dagen niet meer zo zonnig en licht.

Weet iemand hoe deze mod heet of waar ik hem kan downloaden?

Geplaatst:
comment_894259

Het is een kwestie van dubbelklik op het icoontje en stel de Speedometer in zoals jij wilt, dan moet je GTA San Andreas opstarten via het Speedometer scherm. Succes. ;)

Geplaatst:
comment_894313

Ik zou het heel erg fijn vinden als je op een bepaalde manier de auto radio in een politie auto kan krijgen.

Want ik vind die auto's wel fijn rijden, maar ik mis de muziek altijd :D

Alvast bedankt! :tu:

Geplaatst:
comment_894339
Ik zou het heel erg fijn vinden als je op een bepaalde manier de auto radio in een politie auto kan krijgen.

Want ik vind die auto's wel fijn rijden, maar ik mis de muziek altijd :D

Alvast bedankt! :tu:

Ik weet niet of dit mogelijk is met mods, maar als het puur om het rijgedrag gaat, moet je de regel van de politie in handling.cfg eens bekijken en een aantal getallen overnemen naar een auto die wel radio heeft. Da's veel makkelijker.
Geplaatst:
comment_894388
Ik zoek de vliegende auto uit Harry Potter

Alvast bedankt

Ik zoek er een paar van Harry-Potter

Zweinstein dus de school

Dat CJ in Harry Verandert

en dat je toverkrachten hebt en een toverstok hebt

Ik vond alleen een vliegende bezem van Harry potter:

http://www.gtainside.com/download.php?do=c...03&orderBy=

Geplaatst:
comment_894521

Nou het gaat er niet om het rijgedrag van de politieauto bij een andere auto te krijgen, maar meer om een radio in een politie auto te krijgen.

zodat ik ook radio kan luisteren in een politieauto.

Maar hoe weet ik dan welke getallen ik moet nemen?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.