Jump to content
Geplaatst:
comment_606328

Er worden de laatste tijd nogal veel topics aangemaakt, waarin verscheidene leden een bepaalde modificatie voor GTA: San Andreas zoeken. Aangezien het een beetje overbodig is om voor elke modificatie die je zoekt een nieuw topic aan te maken, heb ik besloten om dit voortaan in één topic te doen. Vanaf nu kun je dus je vragen omtrent het zoeken naar een bepaalde modificatie in dit topic kwijt. Je hoeft dus geen nieuw topic meer aan te maken, aangezien je je vragen vanaf nu hier kwijt kunt.

Voordat je je vragen gaat stellen, raad ik je aan om eerst even zelf te zoeken. Dit kan op veel verschillende sites, en daarom hieronder even enkele voorbeelden.

Mocht je hieruit niet wijzer worden, stel dan gerust hier je vragen, zodat andere mensen je hier eventueel mee op weg kunnen helpen.

• Reacties 2.4k
  • Bezichtigingen 182.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_907909
nou ff vraagje, ik heb een army pak gedownload Zie hier en ik weet niet waar ik dit moet kopen:

waar kan ik een captruck kopen?

waar kan ik een denimsred kopen?

waar kan ik een sportjack kopen?

bij welke winkels kan ik dit kopen?

Weet iemand dit?

Zover ik weet gewoon bij Binco, de sportjack zoieso. ;)

Bewerkt: door Black Force

Geplaatst:
comment_908096

Iemand weet van GTA:SA playstation 3 mods?

theoretisch zou het moeten kunnen, maar 'k ben er nog geen een tegen gekomen :duh: lijkt me wel wat een beetje met je mooie gemodde bmw op je tv scherm door san andreas rijden! :D

als iemand er mee bezig is/ gta mods weet voor de ps3 let me know!

laters :cya:

Geplaatst:
comment_908175
nou ff vraagje, ik heb een army pak gedownload Zie hier en ik weet niet waar ik dit moet kopen:

Weet iemand dit?

als ik het petje wil aantrekke raakt pc vast! :sigaar::cry:

Geplaatst:
comment_908176

Weet iemand dit?

als ik het petje wil aantrekke raakt pc vast! :sigaar::cry:

Geplaatst:
comment_908218

maar eigenlijk zoek ik een mod van skins ,, ik zoek een motor pak skin ik heb al op gta-worldmods.de gekeke en op the gta place maar kan het niet vinden maar op gta-worldmods.de heb ik er eentje zien staan maar de link doet het :N:cry:

Geplaatst:
comment_908913

heey mensen ik ben een grote fan van gta san ik heb het uitgespeelt en daarom zet ik veel mods op gta enzo maar kan iemandeen link door sturen van een skateboard mod met een readme plz als het kan NL thx _O_

Geplaatst:
comment_909085
Hier Heb ik er nog een gevonden:

Klik

Veel succes! :tu:

kan je een foto geven?

JohansForum: Nou Vooruit Dan ^_^ :

MartijnVanGils:

Haha, Ik heb sneller JohansForum!:

Klik Hier

Laat er ook maar even een plaatje bij doen dan ^_^ :

Bewerkt: door Unmountable Tijmen

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.