Jump to content
Geplaatst:
comment_606328

Er worden de laatste tijd nogal veel topics aangemaakt, waarin verscheidene leden een bepaalde modificatie voor GTA: San Andreas zoeken. Aangezien het een beetje overbodig is om voor elke modificatie die je zoekt een nieuw topic aan te maken, heb ik besloten om dit voortaan in één topic te doen. Vanaf nu kun je dus je vragen omtrent het zoeken naar een bepaalde modificatie in dit topic kwijt. Je hoeft dus geen nieuw topic meer aan te maken, aangezien je je vragen vanaf nu hier kwijt kunt.

Voordat je je vragen gaat stellen, raad ik je aan om eerst even zelf te zoeken. Dit kan op veel verschillende sites, en daarom hieronder even enkele voorbeelden.

Mocht je hieruit niet wijzer worden, stel dan gerust hier je vragen, zodat andere mensen je hier eventueel mee op weg kunnen helpen.

• Reacties 2.4k
  • Bezichtigingen 182.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_909164

Voor een motorpak hoef je je echt geen zorgen te maken, die kan je kopen bij victim, kijk onder de naam motor jacket, bij torso..

Erg cool pak, draag em ook ;-)

Greetz Marienus

Geplaatst:
comment_909464

Is er ook een mod waarmee je kan zorgen dat auto`s en objecten niet steeds verdwijnen?

Als ik bijv uit een auto stap en loop een stukje. Dan is die auto plotseling verdwenen. Zo geld het ook voor opgebrande auto`s. Laat die dingen lekker staan :(

Geplaatst:
comment_909481
Is er ook een mod waarmee je kan zorgen dat auto`s en objecten niet steeds verdwijnen?

Als ik bijv uit een auto stap en loop een stukje. Dan is die auto plotseling verdwenen. Zo geld het ook voor opgebrande auto`s. Laat die dingen lekker staan :(

Uhm , dit hoort zo...

Geplaatst:
comment_909504

Gast... Dat dat zo hoort snap ik ook wel. Maar als je kijkt naar de spiderman mod. Is het voor jou ook normaal dat je kan vliegen in SA en dat je autos met 80 km/u kan wegstompen?

Speciaal voor jouw duidelijkheid: Ik zoek een mod waarmee je kan zorgen dat objecten niet meer verdwijnen.

Bewerkt: door sipdawg

Geplaatst:
comment_909594
Voor een motorpak hoef je je echt geen zorgen te maken, die kan je kopen bij victim, kijk onder de naam motor jacket, bij torso..

Erg cool pak, draag em ook ;-)

Greetz Marienus

die is kei saai ik wil een mod.

Geplaatst:
comment_910537

Ik zoek een minicrosser mod dus een verkleinde sandshez.

En ik wil graag weten hoe het pak van : Politia_S.P.I.R._created_by_P_co[gta-worldmods.de].jpg heet bij de img tool en waar kan ik hem dan het beste over plaatsen? want k wil dat pak ook.

En ik zoek een goed motorpak:Alpinestars_Red_Suit_By_UD[gta-worldmods.de].jpg op deze site staat deze maar het bestand staat er niet meer op maar zo'n motorpak wil ik.

Geplaatst:
comment_910608
Ik zoek een mod die een racebaan toevoegd.Alvast bedankt :cya: .

Als je de code BIFBUZZ gebruikt, zijn er geen auto's meer op de snelwegen. Daar kun je dan ook lekker scheuren. :Y

Geplaatst:
comment_910747

En ik wil graag weten hoe het pak van : Politia_S.P.I.R._created_by_P_co[gta-worldmods.de].jpg heet bij de img tool en waar kan ik hem dan het beste over plaatsen? want k wil dat pak ook.

En ik zoek een goed motorpak:Alpinestars_Red_Suit_By_UD[gta-worldmods.de].jpg op deze site staat deze maar het bestand staat er niet meer op maar zo'n motorpak wil ik.

heeft / weet iemand dit?

Geplaatst:
comment_910755

Weet Ik niet Srry!

En ik wil graag weten hoe het pak van[Dat Plaatje] heet bij de img tool en waar kan ik hem dan het beste over plaatsen? want k wil dat pak ook.

Pak hem uit met WinRar.

Open de IMG-Tool En De Map: Players.

Vervang Het bestandje Dat in De map staat dat je gedownload Hebt.

En ik zoek een goed motorpak[Ook weer Zo'n Plaatje] op deze site staat deze maar het bestand staat er niet meer op maar zo'n motorpak wil ik.

Dat weet ik helaas ook niet meer

Bewerkt: door Unmountable Tijmen

Geplaatst:
comment_910766
Ik cheat niet, omdat ik het zwak vind :duh: . Ik wil een racebaan die een mooi rondje is zodat ik lekker door kan scheuren :Y .
www.GTAinside.com > Download suche > 'race' als 'search term' & Maps (GTA:SA) bij 'search in' > 6 resultaten waar je vast wel een leuke tussen kunt vinden.

O wacht, iets beters gevonden: www.GTAinside.com > aan de linkerkant GTA:SA Maps (285) klikken > Racetrack > 28 resultaten. (link.)

Bewerkt: door K.O.

Geplaatst:
comment_910780

maar over dat swat pak hoe heet dat pak in de img tool dan haal ik die eruit en over wat voor kledngstuk kan ik het er dan weer inzetten want ik wil dat S.W.A.T pak zelf ook aan.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.