Jump to content
Geplaatst:
comment_606328

Er worden de laatste tijd nogal veel topics aangemaakt, waarin verscheidene leden een bepaalde modificatie voor GTA: San Andreas zoeken. Aangezien het een beetje overbodig is om voor elke modificatie die je zoekt een nieuw topic aan te maken, heb ik besloten om dit voortaan in één topic te doen. Vanaf nu kun je dus je vragen omtrent het zoeken naar een bepaalde modificatie in dit topic kwijt. Je hoeft dus geen nieuw topic meer aan te maken, aangezien je je vragen vanaf nu hier kwijt kunt.

Voordat je je vragen gaat stellen, raad ik je aan om eerst even zelf te zoeken. Dit kan op veel verschillende sites, en daarom hieronder even enkele voorbeelden.

Mocht je hieruit niet wijzer worden, stel dan gerust hier je vragen, zodat andere mensen je hier eventueel mee op weg kunnen helpen.

• Reacties 2.4k
  • Bezichtigingen 182.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_945265
zou er iemand een link voor mij hebben voor deze mod Enterable Buildings Mod antwoord aub zo snel mogelijk en nie ne site in het frans want daar werkt die link nie

Probeer >>deze<< link eens? :)

deze werkt niet er wordt gewoon iets geopend in kladblok zol met tekens en zo

Geplaatst:
comment_945860
deze werkt niet er wordt gewoon iets geopend in kladblok zol met tekens en zo
Die mod werkt wel, jij opent het bestand alleen op de verkeerde manier. Jouw computer is zo ingesteld dat hij bestanden met een .rar-extensie, automatisch opent met Kladblok. Dit moet je dus niet hebben. Om .rar bestand wel correct te openen, moet je dit of soortgelijk programma downloaden. Een .rar bestand is namelijk een gecompresseerd archief en geen plaintext file. Als je WinRAR download en installeert, zal de installer automatisch veranderen dat je .rar bestanden met dat programma opent voortaan. Wel zo handig, want het is een veelgebruikt bestandstype bij mods en andere pakketjes die je van internet haalt.
Geplaatst:
comment_947154

hey iedereen,

ik had een vraagje, is er een programma waarmee ik auto's,bikes,scooters,vliegtuigen die ik wil kunne spawnen waar ik sta?

ik probeer een scooter te vinden in sa maar kom er geen 1 tegen dus ik d8t misschien is er een prog waarmee die ik kan spawnen

Geplaatst:
comment_950868

Hallo, Ik speel GTA San Andreas op de ps2 en ik vroeg me af of ik GTA SA online kan spelen op de ps2 door een of andere mod te downloaden. :?

Geplaatst:
comment_950996
Hallo, Ik speel GTA San Andreas op de ps2 en ik vroeg me af of ik GTA SA online kan spelen op de ps2 door een of andere mod te downloaden. :?

Even voor de duidelijkheid: Alleen als je GTA op de pc speelt kan je mods downloaden..

Geplaatst:
comment_951018
Hier is een Carspawner: >>KLIK<<

Die scooter is de Faggio

kan je even uitleggen doe dat ding werkt?

Kijk. Je moet een ID nummer invoeren van de auto dat je wil spawnen. Al die ID nummers kun je op de pagina van de auto vinden die hier staan: >>hier<<

Succes! :schater:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.