Jump to content
Geplaatst:
comment_606328

Er worden de laatste tijd nogal veel topics aangemaakt, waarin verscheidene leden een bepaalde modificatie voor GTA: San Andreas zoeken. Aangezien het een beetje overbodig is om voor elke modificatie die je zoekt een nieuw topic aan te maken, heb ik besloten om dit voortaan in één topic te doen. Vanaf nu kun je dus je vragen omtrent het zoeken naar een bepaalde modificatie in dit topic kwijt. Je hoeft dus geen nieuw topic meer aan te maken, aangezien je je vragen vanaf nu hier kwijt kunt.

Voordat je je vragen gaat stellen, raad ik je aan om eerst even zelf te zoeken. Dit kan op veel verschillende sites, en daarom hieronder even enkele voorbeelden.

Mocht je hieruit niet wijzer worden, stel dan gerust hier je vragen, zodat andere mensen je hier eventueel mee op weg kunnen helpen.

• Reacties 2.4k
  • Bezichtigingen 182k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1007621
Is er voor GTA: Sa een car pack, waar alle vehicle worden verandert?

Ik wil ook dat de handling niet wordt verandert, want anders gaat SA:MP heel raar uitzien!

OTTO :cab:

dan moet je een total conversion downloaden daar veranderen meestal alle auto's

kijk dan es op

thegtaplace.com

grandtheftauto.filefront.com

gtagaming.nl

gtainside.com

gtacrime.nl

hopelijk kan je hier wat mee!!! :cya:^_^^_^^_^^_^^_^

Geplaatst:
comment_1008115
Weet iemand ondertussen waar je die mod kan downloaden om voertuigen te spawnen als je er tegen aan rijdt?

Zoals in deze video:

volgens mij is dit niet gewoon dat je het voertuig spawnt als je ertegen aanrijdt, maar drukt hij gewoon ongelooflijk veel keer 8er elkaar op de spawn-toets (bij mij CTRL+C, zelfde effect), met een gewone carspawner.

en die vind je hier:

>>klikkie<<

Geplaatst:
comment_1008592

Ik heb ooit een keer een mod pack gehad voor gta III maar dat ben ik nu kwijt. En ik zou die graag weer eens willen spelen. Het is al een paar jaar geleden dat ik hem gespeelt hebt en ik weet niet meer zo gek veel van de mod. Maar dit weet ik nog wel:

- Bijna alle auto´s vervangen

- De snelste auto was de tank, die vervangen was door een sportwagen met machinegeweren er op.

- Je kon ook op motoren rijden (zoals in vc)

- Veel billboards veranderd

Geplaatst:
comment_1010023
Ik zoek een mod, waar je van binnen een auto stuurt, en dat je ook 'freecam' inclusief erbij hebt. :clown:

OTTO :eten:

Ik weet niet wat je precies bedoelt, maar wellicht dat je met de SA Cam Hack verder komt. Deze 'mod' maakt het mogelijk vanalles met de camera te veranderen, dus de optie waar jij het over hebt zit er vast tussen.
Geplaatst:
comment_1010171

Start de snelkoppeling, dan krijg je een schermpje te zien met twee knoppen en aan balkje.

Hoef je verder niet aan te komen.

Start je GTA SA en dan ingame druk je op * op je numpad. om hem in te schakelen.

Uitschakelen doe je met deze: / op je numpad.

Veel plzier!

Geplaatst:
comment_1010464
Is er voor GTA: Sa een car pack, waar alle vehicle worden verandert?

Ik wil ook dat de handling niet wordt verandert, want anders gaat SA:MP heel raar uitzien!

OTTO :cab:

dan moet je een total conversion downloaden daar veranderen meestal alle auto's

kijk dan es op

thegtaplace.com

grandtheftauto.filefront.com

gtagaming.nl

gtainside.com

gtacrime.nl

hopelijk kan je hier wat mee!!! :cya:^_^^_^^_^^_^^_^

Ik kan hem helaas niet vinden. :N

Weten jullie niet waar de car pack is, want als er méér mensen aan iets zoeken zijn, krijg je hem sneller dan met één. :puh:

OTTO :duh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.