Jump to content
Geplaatst:
comment_606328

Er worden de laatste tijd nogal veel topics aangemaakt, waarin verscheidene leden een bepaalde modificatie voor GTA: San Andreas zoeken. Aangezien het een beetje overbodig is om voor elke modificatie die je zoekt een nieuw topic aan te maken, heb ik besloten om dit voortaan in één topic te doen. Vanaf nu kun je dus je vragen omtrent het zoeken naar een bepaalde modificatie in dit topic kwijt. Je hoeft dus geen nieuw topic meer aan te maken, aangezien je je vragen vanaf nu hier kwijt kunt.

Voordat je je vragen gaat stellen, raad ik je aan om eerst even zelf te zoeken. Dit kan op veel verschillende sites, en daarom hieronder even enkele voorbeelden.

Mocht je hieruit niet wijzer worden, stel dan gerust hier je vragen, zodat andere mensen je hier eventueel mee op weg kunnen helpen.

• Reacties 2.4k
  • Bezichtigingen 181.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1039691

Plaats de bestanden d3d9.dll en SpedSets.exe in de map Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas. Start daarna SpedSets.exe en stel in welke hoek en km/h of mph. Sla dit op! Start daarna GTA SA.

Geplaatst:
comment_1039697
Plaats de bestanden d3d9.dll en SpedSets.exe in de map Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas. Start daarna SpedSets.exe en stel in welke hoek en km/h of mph. Sla dit op! Start daarna GTA SA.

het enige bestanden dat ik heb zijn SASpeedo en ReadMe geen d3d9.dll of SpedSets.exe.

Geplaatst:
comment_1039759

Zeer vreemd aangezien ik 'm wel kan uitpakken, nogmaals ingepakt, nu in .rar formaat:

Als deze het ook niet doet ligt dat wss aan jou in- en uitpakprogramma. :7

Geplaatst:
comment_1039864
Als je hier reageert hoeft het nog niet te betekenen dat je altijd de mod krijgt. Soms kunnenwe de mod neit vinden, of is de mod alleen voor eigen gebruik. Zoek ook zelf eens. :Y

Ik heb zelf de hele internet doorgekeken :7

Geplaatst:
comment_1041153

Is het mogelijk om in GTA SA dmv modificatie een garage te krijgen waar meer auto's in gezet kunnen worden?

Bijvoordbeeld bij de hangar bij de vliegschool, daar kunnen maar 4 auto's in... Ik zou er graag meer in zetten. :puh:

Geplaatst:
comment_1041182

daar hebben er hier al velen naar gevraagd, en ik zou het zelf ook wel willen :D , maar blijkbaar is het heel moeilijk om zo'n mod te 'scripten' omdat die bestanden die aangepast moeten worden nogal diep in het spel zitten.

helaas dus :N

greetz :cya:

Geplaatst:
comment_1041189

Nou... zo moeilijk lijkt het mij niet.

Als je weet hoe je mods moet maken, dan heb ik een idee:

In verschillende garages kunnen soms verschillende hoeveelheden voertuigen.

Pas dat nummertje aan dat aangeeft hoeveel, en het is al opgelost.

Maar... Dit werkt natuurlijk niet als er 2 mogelijkheden in het spel zitten: 2 of 4 voertuigen.

Dus, ik weet niet hoe het spel in elkaar zit, maar misschien werkt het wel.

Geplaatst:
comment_1041353
Nou... zo moeilijk lijkt het mij niet.

Als je weet hoe je mods moet maken, dan heb ik een idee:

In verschillende garages kunnen soms verschillende hoeveelheden voertuigen.

Pas dat nummertje aan dat aangeeft hoeveel, en het is al opgelost.

Maar... Dit werkt natuurlijk niet als er 2 mogelijkheden in het spel zitten: 2 of 4 voertuigen.

Dus, ik weet niet hoe het spel in elkaar zit, maar misschien werkt het wel.

Dat kun je niet aanpassen zonder de MAIN.scm aan te passen.

Geplaatst:
comment_1041364

Hoi,

Ik probeer al een lange tijds mods erin te zitten. Tot vandaag was het nog niet gelukt maar nu wel.

Ik start leuk en aardig San andreas op > ligt mijn geluid eruit :duh::duh:

Alleen als ik in een auto stap heb ik weer geluid. Voor de rest helemaal niks (op het opstarten na dan) Deuntje en het spuitbusje dat je hoort.

Hiervoor had ik er ook al last van maar bij andere games niet. :7

Net heb ik San andreas opnieuw geinstalleerd, opgestart en ik had gewoon zoals het hoort overal geluid.

Ga ik hem daarna modden en is mijn geluid weer weg.

Kan het ook aan de hardware liggen, kortsluiting geluidskaart of voeding? aangezien een lange tijd geleden al eens een schroeiende lucht heb geroken en die sindsdien niet meer lekker draaid (ook hoop herrie maakt)

Very strange.

Geplaatst:
comment_1041638
Oke, ik ben net nieuw hier dus wellicht plaats ik deze vraag in een totaal verkeerd topic.

Maar waar moet je gedownloade voertuigen in opslaan? In welke map?

Ik heb in mijn GTA SA map gewoon een nieuwe map aangemaakt met de naam "GTA MOD". Daar stop ik al mijn gedownloaden mods in. Om te instaleren (voor beginners) zou ik eerst Sami (voertuigen MOD installer) gebruiken! :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.