Jump to content
Geplaatst:
comment_169664

Ik wil graag leren modden bij Vice City (Die speel ik toch niet meer zo vaak). Wat rade jullie me voor programma's aan? Z-Modeler, Sketshup, 3ds max (ofzo) enz. En waar moet ik dat neer zetten? Ik wil namelijk heel graag leren modden. ;)

Featured Replies

Geplaatst:
comment_169671
Ik wil graag leren modden bij Vice City (Die speel ik toch niet meer zo vaak). Wat rade jullie me voor programma's aan? Z-Modeler, Sketshup, 3ds max (ofzo) enz. En waar moet ik dat neer zetten? Ik wil namelijk heel graag leren modden. ;)

Ik raadt je aan 3ds max te gebruiken, meteen een profesioneel programma met profesionele opties, en er zijn er een paar hier die je ermee kunnen helpen.

3DS max trial download

Helaas moet je erg zelfstandig zijn met modden, dus de vraag -Hoe mod ik- is erg vervelend.

En ik raadt je aan even in de master tutorial list te kijken.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_169677

Das alvast 1. :puh:

En de MAstertutorials list heb ik al helemaal doorgespit en ik weet precies wat ik wil gaan doen (nieuwe Hidden Package, nieuwe Unique jumps en alle pickups en wapens ergens anders neer zetten, en als ik dat allemaal goed heb gedaan een savehouse maken). Maar waar moet je dat instaleren zo'n programma, bij de VC Userfiles ofzo? :huh:

Geplaatst:
  • Auteur
comment_169717
Das alvast 1. :puh:

En de MAstertutorials list heb ik al helemaal doorgespit en ik weet precies wat ik wil gaan doen (nieuwe Hidden Package, nieuwe Unique jumps en alle pickups en wapens ergens anders neer zetten, en als ik dat allemaal goed heb gedaan een savehouse maken). Maar waar moet je dat instaleren zo'n programma, bij de VC Userfiles ofzo? :huh:

EDIT:

Komt er nog antwoord? Waar moet ik het instaleren? Die mods? :huh:

EDIT:

Waneer word de Quote knop weg gehaald? Ik drukte daar net weer op Quote in plaats van EDit. :rolleyes:

Bewerkt: door need my speed

Geplaatst:
comment_169756
Das alvast 1. :puh:

En de MAstertutorials list heb ik al helemaal doorgespit en ik weet precies wat ik wil gaan doen (nieuwe Hidden Package, nieuwe Unique jumps en alle pickups en wapens ergens anders neer zetten, en als ik dat allemaal goed heb gedaan een savehouse maken). Maar waar moet je dat instaleren zo'n programma, bij de VC Userfiles ofzo? :huh:

Wat jij dus wilt is scripten,

Meestal kan je het beste je op 1 ding concentreren of modelen of scripten.

Als je wilt scripten in VC moet je de missionbuilder download vanaf GTAgames, en even een kijkje nemen in het groote SCM topic, daar kan je ook je vragen stellen,

Geplaatst:
comment_171487
Ik wil graag leren modden bij Vice City (Die speel ik toch niet meer zo vaak). Wat rade jullie me voor programma's aan? Z-Modeler, Sketshup, 3ds max (ofzo) enz. En waar moet ik dat neer zetten? Ik wil namelijk heel graag leren modden. ;)

Ik raadt je aan 3ds max te gebruiken, meteen een profesioneel programma met profesionele opties, en er zijn er een paar hier die je ermee kunnen helpen.

3DS max trial download

Helaas moet je erg zelfstandig zijn met modden, dus de vraag -Hoe mod ik- is erg vervelend.

En ik raadt je aan even in de master tutorial list te kijken.

Bradley H je hebt wel gelijk, maar ik denk dat als je je eerste mod, wil maken kan je beter je model eerst, met sketchup gaan maken, en als dat je goed is gelukt kan je daarna goed leren omgaan met 3ds Max 7

Ik raad je als eerst aan om met Sketchup een simpel Model maken, en daarna beginnen aan de echte goede models maken met 3ds Max 7

Ik raad je ook aan om de Moomapper te gebruiken, om je model echt realistisch maken.

De progamma's die ik je aan raad om eerst mee te beginnen: Moo Mapper- Sketchup- Zmodeller

Geplaatst:
comment_171800

Bradley H je hebt wel gelijk' date=' maar ik denk dat als je je eerste mod, wil maken kan je beter je model eerst, met sketchup gaan maken, en als dat je goed is gelukt kan je daarna goed leren omgaan met 3ds Max 7

Ik raad je als eerst aan om met  Sketchup een simpel Model maken, en daarna beginnen aan de echte goede models maken met 3ds  Max 7

Ik raad je ook aan om de Moomapper te gebruiken, om je model echt realistisch maken.

De progamma's die ik je aan raad om eerst mee te beginnen: Moo Mapper- Sketchup- Zmodeller [/quote']

Het ligt eraan, hij wilt leren modden, als hij bij scripten begint is het ook oke, uiteraard hebben groote mods zoals die van Grand Tani Islands ook goede scripters nodig.

Het modellen is iets simpelers omdat je 2e model er beter uiot ziet dan de 1e en het derde beter als de tweede.

Missionscripten is iets wat ik zelf ook nog niet onder de knie heb, voor mij is scripten gewoon het moeilijkte werk.

Ik ben wel vanplan als dadelijk een paar tutorials komen van het scripten in SA die te volgen :)

edited by wauzie

Geplaatst:
comment_171825
euh... moo mapper is zoals het al zegt een mapper geen modeller

Met Moo Mapper kan je benodige effecten geven, zoals licht, maar dit moe je als laatste doen als je je model hebt geplaats in gewenste game, maar tog valt het voor mij onder modden

Geplaatst:
comment_172013
euh... moo mapper is zoals het al zegt een mapper geen modeller

Met Moo Mapper kan je benodige effecten geven, zoals licht, maar dit moe je als laatste doen als je je model hebt geplaats in gewenste game, maar tog valt het voor mij onder modden

Denk even na voordat je post please,

Er staat duidelijk dat moomaper NIET onder modellen valt.

Het valt WEL onder modden.

Waarom begrijpen mensen elkaar nou nooit ?

Het valt me ook op dat het altijd onder de spammers en postboosten valt <_<

Geplaatst:
comment_173074
Met Moo Mapper kan je benodige effecten geven, zoals licht, maar dit moe je als laatste doen als je je model hebt geplaats in gewenste game, maar tog valt het voor mij onder modden

Denk even na voordat je post please,

Er staat duidelijk dat moomaper NIET onder modellen valt.

Het valt WEL onder modden.

Waarom begrijpen mensen elkaar nou nooit ?

Het valt me ook op dat het altijd onder de spammers en postboosten valt 

Ik zegt tog voor mij valt t o0nder modellen, en dan zeg jij gelijk dat ik een spammer ben zeg nou aardig

Geplaatst:
comment_173805

ook ff voor de duidelijkheid..

Met Moo Mapper kan je benodige effecten geven, zoals licht, maar dit moe je als laatste doen als je je model hebt geplaats in gewenste game, maar tog valt het voor mij onder modden

lichten PLAATSEN is dus mappen en geen MODELLEN

nou hou ik er mee op

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.