Geplaatst: 9 maart 201114 jaren comment_1813115 Hallo allemaal, Ik heb ooit een RolePlay GM gemaakt ( tijdje terug, nog in de tijd van de 0.2x versie's etc. ) en die wil ik nu hergebruiken. Hoe moet ik mijn script naar 0.3c converten? Thank you
Geplaatst: 23 maart 201114 jaren comment_1819374 volgens mij heb je dan toch iets fout gedaan waardoor je server niet goed online komt. weet je zeker dat je de goede server map heb, dat je dus je scripts heb opgeslagen en de nieuwe server map gedownload heb en daar je scripts weer in heb gezet, staat ook alles goed in je server.cfg???
Geplaatst: 27 maart 201114 jaren Auteur comment_1821314 volgens mij heb je dan toch iets fout gedaan waardoor je server niet goed online komt. weet je zeker dat je de goede server map heb, dat je dus je scripts heb opgeslagen en de nieuwe server map gedownload heb en daar je scripts weer in heb gezet, staat ook alles goed in je server.cfg??? Pffffff, announce stond op 0. Misschien dat dit een reden was. Ik heb daarbij de server uploaden naar de nieuwste server map, ( 0.3c R2 ). Misschien dat dit ook een probleem was. Deze topic kan gesloten worden, problem fixed! Bedankt iedereen voor jullie hulp!
Geplaatst: 28 maart 201114 jaren comment_1821358 haha als announce op 0 staat gaat je server inderdaad niet online XD. maja, verder veel succes met je server
Hallo allemaal,
Ik heb ooit een RolePlay GM gemaakt ( tijdje terug, nog in de tijd van de 0.2x versie's etc. ) en die wil ik nu hergebruiken.
Hoe moet ik mijn script naar 0.3c converten?
Thank you