Geplaatst: 10 maart 201114 jaren comment_1813781 Type: Logo Stijl: Strak, abstract Grootte: Minimaal 800px breed. Voorbeeld: - Tekst: DonaldFDuck (het mag opgesplitst worden in 'Donald', 'F' en 'Duck' als dat beter uitkomt) Rand: Kijk maar wat het best is. Kleuren: Fel, geel/oranje achtig Render (optioneel): - Extra (optioneel): Het logo wordt als intro voor mijn YouTube filmpjes gebruikt, en in die intro wordt het logo 'verbrand'. Bewerkt: 14 maart 201114 jaren door Donald F. Duck
Geplaatst: 23 maart 201114 jaren Auteur comment_1819462 Sorry, ik was vergeten hem ook te 'raten' (om het zo te noemen), ik vind hem niet lelijk, maar hij ziet er erg 'basic' uit en de tekst is ook slecht leesbaar.
Geplaatst: 4 mei 201114 jaren comment_1835694 Ik wil wel wat proberen, ik post straks wat >> Edit: Zeg maar of je 't wat vindt... >> Edit #2: Shit, ik heb het "strak" in de hoofdpost gemist... Zal even wat nieuws maken. >> Edit #3: How 'bout this: Bewerkt: 4 mei 201114 jaren door David22
Geplaatst: 4 mei 201114 jaren Auteur comment_1835732 Die tweede ziet er erg mooi uit, alleen is de naam die ik erop wil hebben zonder punt achter de F (dus DonaldFDuck, of verdeeld in stukken). Als je dat nog zou kunnen veranderen zou hij helemaal goed zijn.
Geplaatst: 4 mei 201114 jaren Auteur comment_1835779 Erg mooi, misschien kan je het ook eens proberen met een wat minder 'basic' (maar wel duidelijk) lettertype, misschien is dat wat mooier.
Geplaatst: 4 mei 201114 jaren comment_1835786 Ik wist niet precies welke richting je op wilde met een minder 'basic' font, dus heb ik meerdere varianten gemaakt: Als je iets anders in gedachten had zeg je 't maar
Geplaatst: 4 mei 201114 jaren Auteur comment_1835815 Ik bedoel ongeveer zoiets als dit, dus dikke, 'blokachtige' letters.
Type: Logo
Stijl: Strak, abstract
Grootte: Minimaal 800px breed.
Voorbeeld: -
Tekst: DonaldFDuck (het mag opgesplitst worden in 'Donald', 'F' en 'Duck' als dat beter uitkomt)
Rand: Kijk maar wat het best is.
Kleuren: Fel, geel/oranje achtig
Render (optioneel): -
Extra (optioneel): Het logo wordt als intro voor mijn YouTube filmpjes gebruikt, en in die intro wordt het logo 'verbrand'.
Bewerkt: door Donald F. Duck