Jump to content
Geplaatst:
comment_1815085

Hoi!

Ik was dernet beetje COD4 online aant spelen toen mn xbox vastliep (1e Keer) toen deed ik m uit en opnieuw aan en toen kwam er dit:

20uwygh.jpg

En op 't scherm stond er dit:

systemerrore74.jpg

Weet iemand een manier om dit te repareren zonder Microsoft?

:) gefixt :D

/\

\/

Bewerkt: door BiglifeRPG

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1815087

Je hebt de RROD. Het beste is om je console naar Microsoft te sturen.

Er bestaan wel wat trucjes op YouTube om hem weer te laten werken maar dat zou ik proberen te vermijden..

Bewerkt: door TekaLoca

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1815088

Er bestaan wel wat trucjes op YouTube om hem weer te laten werken maar dat zou ik proberen te vermijden..

RROD is toch zo:

/\

\/

En niet zoals ik heb??

Want ik heb 't zo:

/\

\/

Bewerkt: door BiglifeRPG

Geplaatst:
comment_1815090

Dit is RRoD (Red Ring of Death). Je Xbox is dus kapot. Ik weet niet hoe je het kan oplossen. Een vriend van mij heeft hem naar Microsoft gestuurd en heeft toen de Xbox 360 Slim terug gekregen. Anders moet je even gaan Googelen of er ook nog andere oplossingen zijn.

Geplaatst:
comment_1815091

RROD is toch zo:

/\

\/

En niet zoals ik heb??

Want ik heb 't zo:

/\

\/

Weet niet precies of dat verschilt maar je hebt sowieso de RROD..

Geplaatst:
comment_1815092

Als het goed is maakt Microsoft deze gratis ;)

Je moet alleen even bellen. Verder, zoals TekaLoca als zei, er staan wat manieren op Youtube. Maar zodra je je Xbox beschadigd wilt Microsoft hem niet aannemen.

Wat heb jij veel problemen met je Xbox. Wat doe je ermee!? :7

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1815093

Als het goed is maakt Microsoft deze gratis ;)

Je moet alleen even bellen. Verder, zoals TekaLoca als zei, er staan wat manieren op Youtube. Maar zodra je je Xbox beschadigd wilt Microsoft hem niet aannemen.

Wat heb jij veel problemen met je Xbox. Wat doe je ermee!? :7

Ach dat was met die slim :puh: daarom had ik deze gekocht :puh: kben al bezig met 'm te maken :)

Geplaatst:
comment_1815228

Probleem is inmiddels opgelost en om nog meer offtopic reacties te voorkomen: :slotje:

Indien het probleem zich weer voordoet mag de topicstarter contact met mij opnemen via PB.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.