Geplaatst: 2 juli 200519 jaren comment_169783 weet iemand hoe je het vice city lettertype in San andreas krijgt ? dus dan bedoel ik het type als je een gebied/auto instapt en dan zie je het rechtsonder.. iemand idee ?
Geplaatst: 2 juli 200519 jaren Auteur comment_170434 Oftewel het bestand Fonts.txd uit je models map aanpassen.@gangster28, denk even na voordat je post . Het lijkt meer op postboosten, dus neem de volgende keer even de tijd je models map door te bladeren. kan je die ook verwisselen met die van vice city ? ik vraag het maar even voordat ik hem opnieuw installeer...
Geplaatst: 2 juli 200519 jaren comment_170442 nee je moet met zo'n txd viewer in je map models front openen alpha aan vinken dat je die letters ziet expoteren als alpha die letters van sa op die goede plaats neer zetten en dan replace.
Geplaatst: 3 juli 200519 jaren Auteur comment_171094 nee je moet met zo'n txd viewer in je map models front openen alpha aan vinken dat je die letters ziet expoteren als alpha die letters van sa op die goede plaats neer zetten en dan replace. WTF :blink: wat bedoel je nou in godsnaam :-|
Geplaatst: 3 juli 200519 jaren comment_171150 nee je moet met zo'n txd viewer in je map models front openen alpha aan vinken dat je die letters ziet expoteren als alpha die letters van sa op die goede plaats neer zetten en dan replace. WTF :blink: wat bedoel je nou in godsnaam :-| sorry mijn fout ik dacht dat je sa in vice wou hebben. sorry
Geplaatst: 3 juli 200519 jaren Auteur comment_171240 nee je moet met zo'n txd viewer in je map models front openen alpha aan vinken dat je die letters ziet expoteren als alpha die letters van sa op die goede plaats neer zetten en dan replace. WTF :blink: wat bedoel je nou in godsnaam :-| sorry mijn fout ik dacht dat je sa in vice wou hebben. sorry maakt nix neej ik wil Vice city lettertype in San andreas hebben
weet iemand hoe je het vice city lettertype in San andreas krijgt ? dus dan bedoel ik het type als je een gebied/auto instapt en dan zie je het rechtsonder..
iemand idee ?