Jump to content
Geplaatst:
comment_1817596

Damn dat hier nog geen topic van is :7 Anyhoe iedereen heeft het wel gehoord de slag om Libië is nu gaande, het luchtruim boven Libië is afgesloten en Britse en Franse straaljagers vliegen al in de buurt van Libië. Morgen komt er een grote bijeenkomst van Europese, Amerikaanse, Afrikaanse leiders in Parijs. Ze gaan daar overleggen, hoogst waarschijnlijk gaan ze een plan van aanpak maken hoe ze deze operatie gaan aanpakken en wie er allemaal eventueel steun kunnen bijdragen.

ProjectOdyssee.png

De NAVO heeft Nederland nog niet gevraagd om steun bij te dragen bij de Slag om Libië, maar toch is Nederland bereidt om F-16 gevechtsvliegtuigen en KDC-10 Tankervliegtuigen in te zetten. De Nederlandse premier Mark Rutte is ook uitgenodigd in Parijs en ongetwijfeld zullen ze Nederland vragen om een bijdrage te leveren.

Nou was ik eens benieuwd wat de gemiddelde Nederlander hier van vindt, moeten we wel of niet steunen op militair gebied?

Bewerkt: door Wesley_GTA

• Reacties 84
  • Bezichtigingen 15.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1821046

ik hoop van niet anders gaan we er allemaal aan. Ik hoorde gisteren dat Khaddafi wapens uitdeelde aan de bevolking, wat is daar de bedoeling van? De bevolking is toch tegen hem?

Uiteraard is niet alle bevolking tegen hem er zijn ook genoeg mensen die vinden hem een fantastische man, vraag me niet hoezo maar ze zijn er. Die mensen willen natuurlijk niet dat hij word afgezet en zijn ook bereid te helpen.

Geplaatst:
comment_1821088

ik hoop van niet anders gaan we er allemaal aan. Ik hoorde gisteren dat Khaddafi wapens uitdeelde aan de bevolking, wat is daar de bedoeling van? De bevolking is toch tegen hem?

Uiteraard is niet alle bevolking tegen hem er zijn ook genoeg mensen die vinden hem een fantastische man, vraag me niet hoezo maar ze zijn er. Die mensen willen natuurlijk niet dat hij word afgezet en zijn ook bereid te helpen.

het neigt naar een burgeroorlog te lopen ( precies wat Khadaffi wilt, zo wordt ie niet gestraft )

Geplaatst:
comment_1821286

het neigt naar een burgeroorlog te lopen ( precies wat Khadaffi wilt, zo wordt ie niet gestraft )

ik las zonet dat Khadaffi de lijken van de bombardementen van hem in de schoenen van de colalitie wil schuiven waardoor het lijkt alsof zij die slachtoffers maakten en niet hij :o

Geplaatst:
comment_1821351

Als dat waar is vind ik dat wel erg laag. Hij moet gewoon inzien dat het geen zin heeft om nog langer aan de macht te blijven. Het land word er immers niet beter op zo te zien.

vandaag dropten de belgische F16's bommen op de grond maar of er burgers slachtoffer zijn geworden praten ze niet over :o. Khadaffi verliest langzaam terrein en de olieprijzen dalen ook :). Hopelijk is het sneller opgelost nu de NAVO de touwtjes in handen heeft

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.