gta gamer13 Geplaatst: 2 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2005 heey mensen, Mijn vriend en Ik hebben net een auto volledig getund. Nou zouden wij eigenlijk een lowrider challenge willen gaan doen. Nou weet ik dat je dat in een missie van Sweet kan doen, maar kan het daarna ook nog? Zoja waar alvast bedankt gta gamer13 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
*MARCO* Geplaatst: 2 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2005 (bewerkt) heey mensen,Mijn vriend en Ik hebben net een auto volledig getund. Nou zouden wij eigenlijk een lowrider challenge willen gaan doen. Nou weet ik dat je dat in een missie van Sweet kan doen, maar kan het daarna ook nog? Zoja waar alvast bedankt gta gamer13 Dat is de enigste lowrider-challenge. Je hebt wel missies daar je kan gaan racen, je zou bij een missie een low-rider kunnen gebruiken bij de missie:Wu Zi Mu,niet Farwell My Love.(Bij deze missie heb je standaard een auto. Daar kan je een low rider kiezen maar dat raad ik je niet aan. Dus bij de missie:Wu Zi Mu. Bewerkt: 2 juli 2005 door *****MARCO***** Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta gamer13 Geplaatst: 2 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2005 heey mensen,Mijn vriend en Ik hebben net een auto volledig getund. Nou zouden wij eigenlijk een lowrider challenge willen gaan doen. Nou weet ik dat je dat in een missie van Sweet kan doen, maar kan het daarna ook nog? Zoja waar alvast bedankt gta gamer13 Dat is de enigste lowrider-challenge. Je hebt wel missies daar je kan gaan racen, je zou bij een missie een low-rider kunnen gebruiken bij de missie: Farewell My Love. Want daar kan je een wagen kiezen maar dat raad ik je niet aan. Ff voor de duidelijkheid, het kan dus niet?! Want ik had ergens anders gehoord dat het wel kan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fireman Geplaatst: 2 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2005 (bewerkt) Het kan wel bij Unity Station, het kan bijna altijd. Je moet tegen het gastje met een rood rondje voor zich praten en positief antwoorden. Bewerkt: 2 juli 2005 door Fireman Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
*MARCO* Geplaatst: 2 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2005 Het kan bij de missie:Wu Zi Mu.Dan kan je elke auto kiezen die je wilt. Bij die missie is de low rider geen aanrader. Check:Wu Zi Mu. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta gamer13 Geplaatst: 2 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2005 Het kan wel bij Unity Station, het kan bijna altijd. Je moet tegen het gastje met een rood rondje voor zich praten en positief antwoorden. Super bedankt, ik heb het begrepen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Meneer Euro Geplaatst: 2 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2005 Bij Unity Station, staat meestal zo'n mannetje met een rood rondje er voor! Ga in het rode rondje staan, dan vraagt hij iets of je wilt weten waar die Lowriders verzamelen, dan doe je een Positief antwoord. Y dus! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.