Jump to content

lowrider challenge

gta gamer13

Recommended Posts

helaasys1.png

heey mensen,

Mijn vriend en Ik hebben net een auto volledig getund. Nou zouden wij eigenlijk een lowrider challenge willen gaan doen. Nou weet ik dat je dat in een missie van Sweet kan doen, maar kan het daarna ook nog? Zoja waar

alvast bedankt

gta gamer13

Delen op andere websites

heey mensen,

Mijn vriend en Ik hebben net een auto volledig getund. Nou zouden wij eigenlijk een lowrider challenge willen gaan doen. Nou weet ik dat je dat in een missie van Sweet kan doen, maar kan het daarna ook nog? Zoja waar

alvast bedankt

gta gamer13

Dat is de enigste lowrider-challenge.

Je hebt wel missies daar je kan gaan racen, je zou bij een missie een low-rider kunnen gebruiken bij de missie:Wu Zi Mu,niet Farwell My Love.(Bij deze missie heb je standaard een auto.

Daar kan je een low rider kiezen maar dat raad ik je niet aan. ;)

Dus bij de missie:Wu Zi Mu.

Bewerkt: door *****MARCO*****
Delen op andere websites

heey mensen,

alvast bedankt

gta gamer13

Dat is de enigste lowrider-challenge.

Je hebt wel missies daar je kan gaan racen, je zou bij een missie een low-rider kunnen gebruiken bij de missie: Farewell My Love.

Want daar kan je een wagen kiezen maar dat raad ik je niet aan. ;)

Ff voor de duidelijkheid, het kan dus niet?! Want ik had ergens anders gehoord dat het wel kan

Delen op andere websites

Het kan wel bij Unity Station, het kan bijna altijd. Je moet tegen het gastje met een rood rondje voor zich praten en positief antwoorden.

Bewerkt: door Fireman
Delen op andere websites

Het kan wel bij Unity Station, het kan bijna altijd. Je moet tegen het gastje met een rood rondje voor zich praten en positief antwoorden.

Super bedankt, ik heb het begrepen ;)

Delen op andere websites

Bij Unity Station, staat meestal zo'n mannetje met een rood rondje er voor! Ga in het rode rondje staan, dan vraagt hij iets of je wilt weten waar die Lowriders verzamelen, dan doe je een Positief antwoord. Y dus! ;)

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...