Jump to content

Ik huur ween sa mp server, maar hoe zet ik er mods in?

Geplaatst:
comment_1819036

Hallo allemaal.

Ik heb sinds kort gewoon voor de fun een server genomen. dit omdat wij wel houden van een potje race knallen en gek doen:P

Maar nu zit ik met een probleem. ik ben erg noob als het gaat om scripte of wat dan ook. nu is mijn vraag ik wil graag wat meer auto's in mijn server hebben. nu is mijn server nog standaard. dat houd dus in dat er maar weinig auto''s zijn. ik wil dat dus erin gaan zetten maar ik weet gewoon weg niet hoe?! is er iemand die mij zou kunnen/willen helpen? btw game type veranderen is opzich niet echt nodig. ook ben ik natuurlijk admin in mijn server. ik weet ook echter niet hoe ik mijn admin rechten kan benutten. ik ben echt onwijs onbekend in deze wereld. ook weet ik niet hoe ik bijvoorbeeld een map kan wisselen, wie o wie is bereid mij te helpen.

aan dacht's puntje is wel dat mijn engels net zo goed is als mijn chinees. NOT!

ik zal even mijn IP geven van de server:

>>> Door Big Boss: Knip :)<<<

Mocht je zelf een leuk idee hebben nadat je mijn server hebt gezien kun je dat ook uiteraard altijd melden.

Hoop snel iets te horen.

Groetjes Creeper.

Featured Replies

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.