Jump to content

Party & Co. Shop-server (project showroom)


Puma

Recommended Posts

Laat ik eens een beetje leven in de brouwerij brengen in deze uithoek van het forum.

Samen met wat andere gasten run ik al een tijdje een MTA-community met een race-server erbij. Gisteren, 23 maart, bestond PAC (Party & (and) Co.) 1 jaar en om dat te vieren publiceerden we verschillende dingen, waaronder een video van de toekomstige 'shop'.

De shop zal een aparte server worden, in de vorm van een klein dorp met verschillende huisjes en winkeltjes waar je spullen kan kopen en instellingen kan doen, die weer hun uitwerking zullen hebben in de race-server. Zoals jij je auto's tuned in de shop je 'poppetje' aankleedt zal dat ook in de race-server te zien zijn. Het is lichtelijk gebaseerd op de game "Animal Crossing", van Nintendo.

Anyway, videootje:

Tot nu toe heb ik alleen hieraan gewerkt, omdat ik simpelweg de enige in de hele community ben die kan modden. Als de map af is (die is op 95% ofzo), ga ik samen met Gamesnert (mede-eigenaar van de community en MTA developer) het hele boeltje scripten, wat aardig wat werk is.

Vanaf nu is het project openbaar, als ik updates heb zal ik dat wel posten :).

Link to comment
Delen op andere websites

Ongelooflijk knap gemaakt! :klap:

Ik heb verder niet veel verstand van ingame zetten, maar is dat pad wel goed geprelighted?

Je hebt jezelf weer overtroffen. ^_^

Hopelijk word het nog cooler wanneer er een filmpje van het eindresultaat (met scripting e.d.) gepost wordt!

Link to comment
Delen op andere websites

Deze server zelf is nog niet open, omdat-ie nog afgebouwd moet worden. De normale raceserver is wel 24/7 open. We zijn op 't moment de grootste NL/BE MTA community (vorige week woensdag, 23 maart, bestonden we een jaar :dans:), dus als je een leuke NL/BE MTA-server met race-, DD- en DM-mapszoekt zit je bij ons goed :bier:. Overdag op normale tijden ('s middags tot 's avonds laat) zijn er altijd wel mensen in de server, met na etenstijd soms een volle server als het meezit; het hangt er natuurlijk ook een beetje af wat voor dag het is, in het weekend is 't natuurlijk drukker. 't Is lastig om je vraag goed te beantwoorden zonder reclame te maken, om eerlijk te zijn. Sorry GTAForum.nl :7 ....

Link to comment
Delen op andere websites

Deze server zelf is nog niet open, omdat-ie nog afgebouwd moet worden. De normale raceserver is wel 24/7 open. We zijn op 't moment de grootste NL/BE MTA community (vorige week woensdag, 23 maart, bestonden we een jaar :dans:), dus als je een leuke NL/BE MTA-server met race-, DD- en DM-mapszoekt zit je bij ons goed :bier:. Overdag op normale tijden ('s middags tot 's avonds laat) zijn er altijd wel mensen in de server, met na etenstijd soms een volle server als het meezit; het hangt er natuurlijk ook een beetje af wat voor dag het is, in het weekend is 't natuurlijk drukker. 't Is lastig om je vraag goed te beantwoorden zonder reclame te maken, om eerlijk te zijn. Sorry GTAForum.nl :7 ....

ya race is niet echt mijn ding om achter elkaar te doen. Is mn pc te oud voor xD Met 20 man in server heb ik n fps van 11-14 lol. Niet te doen dus. Maar met DM maakt dat niet zoveel uit. Maargoed, PM me maar als ie online staat. Ik kom meteen :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...