Geplaatst: 24 maart 201114 jaren comment_1819690 Hallo, Ik heb een vraag!? hoe installeer ik mods op mn pc voor GTA SA Groetjes Eric95
Geplaatst: 24 maart 201114 jaren comment_1819714 Hallo, Ik heb een vraag!? hoe installeer ik mods op mn pc voor GTA SA Groetjes Eric95 Welke mod? een auto, kan ik je niet helpen, andere mods, kan ik je wel helpen.
Geplaatst: 24 maart 201114 jaren Auteur comment_1819745 Hallo, Ik heb een vraag!? hoe installeer ik mods op mn pc voor GTA SA Groetjes Eric95 Welke mod? een auto, kan ik je niet helpen, andere mods, kan ik je wel helpen. Nee geen auto mods de Save Mods!
Geplaatst: 26 maart 201114 jaren comment_1820605 Hallo, Ik heb een vraag!? hoe installeer ik mods op mn pc voor GTA SA Groetjes Eric95 Welke mod? een auto, kan ik je niet helpen, andere mods, kan ik je wel helpen. Nee geen auto mods de Save Mods! Ga naar: Documenten>San Andreas Userfiles Daar moet je hem in zetten. Het getal wat in de save staat, staat voor het slot. Deze kun je veranderen.
Geplaatst: 28 maart 201114 jaren Auteur comment_1821395 Hallo, Ik heb een vraag!? hoe installeer ik mods op mn pc voor GTA SA Groetjes Eric95 Welke mod? een auto, kan ik je niet helpen, andere mods, kan ik je wel helpen. Nee geen auto mods de Save Mods! Ga naar: Documenten>San Andreas Userfiles Daar moet je hem in zetten. Het getal wat in de save staat, staat voor het slot. Deze kun je veranderen. Oke dus ik begrijp je moet hem downloaden en dan in de map GTA San Andreas userfiles opslaan en dan moet je hem installeren met die mod installer Groetjes Eric95
Hallo,
Ik heb een vraag!? hoe installeer ik mods op mn pc voor GTA SA
Groetjes Eric95