Ook ik heb eens een nieuwe PC nodig, en aangezien ik er helemaal geen verstand van heb hoop ik dat jullie me kunnen helpen met het samenstellen van een PC.
Budget: Maximaal €1250. Mocht het echt niet anders kunnen, ben ik bereid om het nog op te krikken naar €1500. Maximaal €1000.
Doel: Gamen (het liefst wil ik dat spellen als GTA IV erop kunnen draaien) & internetten.
Desktop of laptop: Desktop
Merk pc of samengesteld: Samengesteld
Benodigde randapparatuur: Scherm, toetsenbord, muis en speakers.
Besturingssysteem: Windows 7
Onderdelen die je nog wilt hergebruiken: Nee.
Zelf in elkaar zetten of door bedrijf zoals Azerty of Alternate: Door een bedrijf, het liefst Alternate.
Extra koeling (voor overklokken)?: Nee.
Extra informatie: Ik wil het liefst een kast met luchtfilters, want ik heb gehoord dat dat scheelt in de stof.
Alvast bedankt!
Bewerkt: door Thundercover Budget in topictitel aangepast. ~~ Thundercover
Ook ik heb eens een nieuwe PC nodig, en aangezien ik er helemaal geen verstand van heb hoop ik dat jullie me kunnen helpen met het samenstellen van een PC.
Budget: Maximaal €1250. Mocht het echt niet anders kunnen, ben ik bereid om het nog op te krikken naar €1500. Maximaal €1000.
Doel: Gamen (het liefst wil ik dat spellen als GTA IV erop kunnen draaien) & internetten.
Desktop of laptop: Desktop
Merk pc of samengesteld: Samengesteld
Benodigde randapparatuur: Scherm, toetsenbord, muis en speakers.
Besturingssysteem: Windows 7
Onderdelen die je nog wilt hergebruiken: Nee.
Zelf in elkaar zetten of door bedrijf zoals Azerty of Alternate: Door een bedrijf, het liefst Alternate.
Extra koeling (voor overklokken)?: Nee.
Extra informatie: Ik wil het liefst een kast met luchtfilters, want ik heb gehoord dat dat scheelt in de stof.
Alvast bedankt!
Bewerkt: door Thundercover
Budget in topictitel aangepast. ~~ Thundercover