March 24, 201115 yr hey als je in het begin van het spel met een mod ofzo in de 2e eiland gaat en dan in fort baxter waarom schieten de soldaten dan op je wat heb je dan misdaan Edited March 24, 201115 yr by norik
March 24, 201115 yr Volgens mij omdat je, als gewone burger, daar niets te zoeken hebt. Je kunt er volgens mij trouwens nooit in, tenzij je politiekledij aandoet, die je in het politiekantoor kan vinden. Maar volgens mij vind je dat nog niet van bij het begin van het spel. EDIT: Na de missie Copland kan je het Cop Outfit vinden in het politiekantoor (in de douches. Als je binnen gaat krijg je wel 2 sterren wanted level, maar ga snel naar de douches, en ze laten je gerust. Ook in het leger. Edited March 24, 201115 yr by vice
March 24, 201115 yr Het is algemeen aangenomen dat Fort Baxter privaat domein is en enkel toegangkelijk voor overheid services zoals het leger, het politiecorps etc. Het is niet de bedoeling dat gewone burgers zoals jij daar thuis horen.
July 14, 201312 yr Het leger valt je ook aan zodra je te dicht bij hen in de buurt komt, laat staan als je hun basis betreedt in je dagelijkse kloffie. Maar inderdaad zodra je een politie uniform aantrekt (Of in een politie auto het terrein op rijd) laten ze je met rust. Er valt vrij weinig te beleven, dus bespaar je de moeite.
hey als je in het begin van het spel met een mod ofzo in de 2e eiland gaat en dan in fort baxter waarom schieten de soldaten dan op je wat heb je dan misdaan
Edited by norik