Mijn ouders verhuren sinds een paar maanden een vakantiehuis via belvilla. Hiernaast hebben wij ook een Website met informatie over dit vakantiehuis. De website en belvilla zijn niet met elkaar gelinkt (door bijvoorbeeld een link, email etc ). iemand die dus Belvilla zal bezoeken zal niet door hebben dat er een website is over het vakantiehuis.
Nu hebben mijn ouders vandaag een mail gekregen over een groep mensen die uit China (hong kong) willen komen. Nu stond er in dit mailtje matig/goed geformuleerd engels. Mijn vraag is nu of dit scam is, of dit echt mensen zijn die het vakantiehuis willen huren. Ik heb dus alleen een mailtje van deze personen gekregen, zonder enige referentie naar belvilla of de website. Tevens staat er ook niets in de logs van de website. Hoe kan ik nagaan dat deze personen echt zijn? Of wat moet ik terug sturen om te kijken of ze echt zijn? Het email bericht staat hieronder zonder de namen. Het emailadres is een (at) gmail DOT com adres.
We have chosen your destination for our holiday, we are 4 Adult from Hongkong.
The holiday will start on 21st may 2011 and end on 4th june 2011.So our arrival
date is 21st may and Departure date is 4th june 2011. please let me know
if you have availability.we need 2 rooms for 4 guests (2 men and 2 women i.e
husband and wife).Total number of nights is 15.Kindly calculate the cost of
these 14 nights and send to me if the dates are available.
Beste,
Mijn ouders verhuren sinds een paar maanden een vakantiehuis via belvilla. Hiernaast hebben wij ook een Website met informatie over dit vakantiehuis. De website en belvilla zijn niet met elkaar gelinkt (door bijvoorbeeld een link, email etc
). iemand die dus Belvilla zal bezoeken zal niet door hebben dat er een website is over het vakantiehuis.
Nu hebben mijn ouders vandaag een mail gekregen over een groep mensen die uit China (hong kong) willen komen. Nu stond er in dit mailtje matig/goed geformuleerd engels. Mijn vraag is nu of dit scam is, of dit echt mensen zijn die het vakantiehuis willen huren. Ik heb dus alleen een mailtje van deze personen gekregen, zonder enige referentie naar belvilla of de website. Tevens staat er ook niets in de logs van de website. Hoe kan ik nagaan dat deze personen echt zijn? Of wat moet ik terug sturen om te kijken of ze echt zijn? Het email bericht staat hieronder zonder de namen. Het emailadres is een (at) gmail DOT com adres.