Geplaatst: 31 maart 201114 jaren comment_1822536 ik probeel al een paar dagen een randomsawn te maken dat is ook gelukt maar ik wil nu twee teams maken met een radomspawn maat dat lukt niet goed. kan iemand mij helpen. gr Mark
Geplaatst: 31 maart 201114 jaren comment_1822581 Zonder code van jou kunnen wij ook niet veel aanvangen. We zijn niet telepathisch hoor. @Hieronder: Sorry, ik zag je niet.
Geplaatst: 31 maart 201114 jaren comment_1822583 Het is natuurlijk altijd handiger als we jou script kunnen zien je kan deze uploaden op www.pastebin.com en de link hier posten. Wanneer het om een klein stukje script gaat kan je de code tag gebruiken ( . @Hierboven: Jij was eerder. Bewerkt: 31 maart 201114 jaren door Megadreams
Geplaatst: 1 april 201114 jaren Auteur comment_1822694 Ja klop niet echt slim van me http://pastebin.com/FKpmWTxb
Geplaatst: 1 april 201114 jaren comment_1822716 if(GetPlayerTeam(playerid)==team1) Hoe verwacht je dat de gamemode weet in welk team een speler zit, als je nergens SetPlayerTeam gebruikt? Wat je ook kan doen is AddPlayerClassEx gebruiken i.p.v. AddPlayerClass zodat je daar al een teamid kan specifiëren.
Geplaatst: 1 april 201114 jaren Auteur comment_1822974 dus ik moet deze script hieronder er in zetten? if(SetPlayerTeam(playerid)==team1 maar waar moet ik het er bij zetten en moet er nog iest bij kan je er ook een goede uitleg bij wat de scripts betekenen Bewerkt: 1 april 201114 jaren door markie1678
Geplaatst: 2 april 201114 jaren comment_1823168 Nee, je moet op het moment dat de speler een team kiest de speler ook daadwerkelijk in dat team te zetten met SetPlayerTeam(playerid, teamid);. Dat zou dus het beste onder OnPlayerRequestClasss(playerid, classid) kunnen. Dan kijk je eerst welk classid de speler heeft, en daaruit geef je aan welk team daarbij hoort.
Geplaatst: 2 april 201114 jaren Auteur comment_1823393 Ik heb nu dit maar het werkt niet. Ik snap het echt niet. kan iemand me helpen
Geplaatst: 2 april 201114 jaren comment_1823410 Wat werkt er niet dan? Voor zover ik kan zien ziet het er goed uit en zou het moeten werken.
Geplaatst: 3 april 201114 jaren Auteur comment_1823620 Ik heb nu dit dat is wat ik bedoelde. Maar nu heb ik noe een vraagje, ik wil dat als ik inde buurt van een poort kom dat hij gelijk open gaat. Bewerkt: 3 april 201114 jaren door markie1678
Geplaatst: 3 april 201114 jaren comment_1823666 //Je maakt een loop waarmee door alle poorten word doorgekeken (posities) if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,Hoeveer mag de speler weg/dichtbij zijn,X positie waar de speler bij moet staan,Y positie waar de speler bij moet staan,Z positie waar de speler bij moet staan)) { //hier de code om de poort te laten openen }
Geplaatst: 3 april 201114 jaren Auteur comment_1823671 Oké maar waar moet ik die loop weg zetten en hoe kom in aan die coordinaten? en hoebedoelje de code om de poort te laten openen bedoelje /open Bewerkt: 3 april 201114 jaren door markie1678
ik probeel al een paar dagen een randomsawn te maken dat is ook gelukt maar ik wil nu twee teams maken met een radomspawn maat dat lukt niet goed.
kan iemand mij helpen.
gr Mark