Geplaatst: 6 april 201114 jaren comment_1824628 Hallo, weet iemand misschien een leuke domein naam voor mijn site?? Het is een site over van alles. Ik heb zelf al ''WaveNet'' Wave geprobeert maar die zijn bezet. Alvast bedankt.
Geplaatst: 6 april 201114 jaren comment_1824680 en van alles houdt in? echt van alles, of van alles over een bepaald iets...?
Geplaatst: 7 april 201114 jaren comment_1824995 Ik denk dat je toch vooral zelf een domeinnaam zult moeten bedenken. Als iemand namelijk een leuke domeinnaam weet, zal hij hem wellicht zelf willen registeren. Mocht je datgene wat al bezet is willen nemen, dan kan je eventueel ook overwegen een andere extensie te gebruiken, bijvoorbeeld .net of .eu in plaats van .com of .nl.
Geplaatst: 7 april 201114 jaren comment_1825209 Zoals Thundercover zegt kan je dit beter zelf bedenken. Misschien moet je maar is gaan brainstormen over het onderwerp en alles opschrijven wat er mee heeft te maken. Daarna kan je één of meerde woorden combineren tot een leuke naam voor je website.
Geplaatst: 9 juli 201113 jaren comment_1858861 Ik wil me nergens mee bemoeien , maar dit is een topic van April , misschien de volgende keer naar de tijd van het laatste bericht kijken?
Hallo, weet iemand misschien een leuke domein naam voor mijn site?? Het is een site over van alles. Ik heb zelf al ''WaveNet'' Wave geprobeert maar die zijn bezet. Alvast bedankt.