Hallo , ten eerste:deze pc is niet voor mij (spijtig) maar voor een vriend.
Budget:1400Euro
Doel:GAMEN,dus echt alleen voor te gamen.
Desktop of laptop: Desktop
Merk pc of samengesteld: Samengesteld
Benodigde randapparatuur:/
Besturingssysteem:/
Onderdelen die je nog wilt hergebruiken: Besturingssysteem,beeldscherm en muis en toetsenbord
Zelf in elkaar zetten of door bedrijf zoals Azerty of Alternate:Door een bekend bedrijf
Extra koeling (voor overklokken)? Ja hij wou nog overklokken.
Zo als je ziet is het budget niet klein dus de experts onder ons kunnen goed los gaan. Hij zei er duidelijk bij dat hij wou overklokken dus kom niet met van die aftermarket koeling aub, ik wil het niet verpesten voor hem.Hij kan veel besparen aangezien hij zelf een besturingssysteem heeft en een beeldscherm,muis en toetsenbord dus budget is echt alleen voor de pc.
Zijn doel is dus echt gamen. Hoop dat jullie iets beestigs voor hem kunnen maken, want het is voor zijn verjaardag.(ik betaal het niet )
Hallo , ten eerste:deze pc is niet voor mij (spijtig) maar voor een vriend.
Budget:1400Euro
Doel:GAMEN,dus echt alleen voor te gamen.
Desktop of laptop: Desktop
Merk pc of samengesteld: Samengesteld
Benodigde randapparatuur:/
Besturingssysteem:/
Onderdelen die je nog wilt hergebruiken: Besturingssysteem,beeldscherm en muis en toetsenbord
Zelf in elkaar zetten of door bedrijf zoals Azerty of Alternate:Door een bekend bedrijf
Extra koeling (voor overklokken)? Ja hij wou nog overklokken.
Zo als je ziet is het budget niet klein dus de experts onder ons kunnen goed los gaan. Hij zei er duidelijk bij dat hij wou overklokken dus kom niet met van die aftermarket koeling aub, ik wil het niet verpesten voor hem.Hij kan veel besparen aangezien hij zelf een besturingssysteem heeft en een beeldscherm,muis en toetsenbord dus budget is echt alleen voor de pc.
Zijn doel is dus echt gamen. Hoop dat jullie iets beestigs voor hem kunnen maken, want het is voor zijn verjaardag.(ik betaal het niet
)
Greetzz...
Bewerkt: door tonystarkiv