Jump to content
Geplaatst:
comment_1827895

hallo,

ik heb sindskort een ford mondeo uit 2000

maar ik heb nu een probleem als ik een tijdje rij en als ik dan moet schakelen daalt de snelheid en komt hij moeilijk vooruit en daarna weer normaal totdat ik weer moet schakelen. de massameter is het in iedergeval niet want die heb ik al vervangen. iedere hulp is welkom. en dit is zonder hoofdletters want ik heb t met de psp geschreven.

Probleem opgelost :) hij rijd weer als een trein

Bewerkt: door BiglifeRPG

• Reacties 104
  • Bezichtigingen 9.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1828741

Dan is hij toch niet nieuw ?

Nee maar ik noem dat nieuw :puh:

Man je weet nog niet eens hoe dat onderdeel noemt, laat staan dat je het zelf vervangen hebt. Laat staan dat het jouw auto is. Ow wacht je hebt niet eens een auto.

Gast nee ik weet niet hoe dat heet dus boeient?? En als je niks beters te posten hebt post dan niet.

Hoe kan je iets vervangen als je niet weet wat het is? :7 Ik stop met posten als jij stopt met liegen ;).

Geplaatst:
comment_1828927

Hij zou toch nu foto's hebben gemaakt/gepost?! :O

Kijk eens paar pagina's terug.

Foto's met de rechtervoordeur en de linkerachterdeur open.Daar wacht ik op, heb je gisteren gezegd.

Geplaatst:
comment_1829115

Tja, Biglife, dit heb je allemaal aan jezelf te danken he.

Eerder loog je dat je 18 was en dat je een M3 in de prak had gereden, nu kom je met een verhaal dat je Ford niet goed liep en dat je in Frankrijk woont.

En nu gelooft niemand je omdat je eerder loog, desondanks dat het kan zijn dat je de waarheid verteld maar door je eerdere acties gelooft men je niet.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1829131

Eerder loog je dat je 18 was en dat je een M3 in de prak had gereden, nu kom je met een verhaal dat je Ford niet goed liep en dat je in Frankrijk woont.

En nu gelooft niemand je omdat je eerder loog, desondanks dat het kan zijn dat je de waarheid verteld maar door je eerdere acties gelooft men je niet.

Ja die BMW was gelogen dat weet ik maar die ford niet

Geplaatst:
comment_1829133

Zo is het. Als hij vanaf het begin dat hij op gtaforum kwam altijd de waarheid had gesproken, geloofde nu iedereen hem en werd hij gewoon goed geholpen.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.