Claude2 Geplaatst: 15 april 2011 Rapport Geplaatst: 15 april 2011 (bewerkt) GRAND THEFT AUTO THE TRUTH Vice City 2 Vice City, 2011 Patrick McReary heeft Liberty City verlaten om een nieuw leven te vinden in Vice City, maar algauw veranderd zijn ''nieuwe leven'' weer in maffia werk. Packie weet zich er weer van los te rukken, maar raakt verstrikt in een duel voor Vice City waarbij hij achter vele mysteries komt (waaronder mysteries over personages uit vorige games). Patrick ''Packie'' McReary Jullie kennen Packie waarschijnlijk vast al, maar voor de mensen die dit niet weten leg ik het nog eens uit. Packie is een Iers-Amerikaanse crimineel en exlid van de Ierse Mafia en was 1 van de 4 McReary broers. Hij heeft hun echter verlaten voor zijn nieuwe leven (wat toch mislukt). Hij heeft nog geen vrienden in Vice City, en eigenlijk is zijn enigste vriend alleen nog maar Niko, die nog steeds in Liberty City is. Wapens [table=header]Hand|Melee|Handguns|Submachine Guns|Shotguns|Assault Rifles|Sniper Rifles|Heavy Weapons|Projectiles Fist|Baseball Bat|Pistol|SMG|Pump Shotgun|Assault Rifle|Sniper Rifle|RPG|Flashbang Thrown Objects|Knife|Combat Pistol|Micro SMG|Combat Shotgun|Carbine Rifle|-|Minigun|Grenade -|Chainsaw|Teaser|-|Double barreled Shotgun|-|-|Grenade Launcher|Molotov Cocktail -|Sword|-|-|-|-|-|-|-|[/table] Voertuigen [table=header]Voertuig|Soort|Gebaseerd op Kuruma|4 persoonswagen|Ford Taurus Turismo|Sportwagen|Ferrari F430 Infernus|Sportwagen|Ferrari F458 Contender|Grote voertuigen|Ford F150 Dilletante|2 persoonswagen|Honda CRZ Police Patrol|Overheidsvoertuig|Ford Taurus Police Cruiser|Overheidsvoertuig|Ford Crown Victoria Stinger|Sportwagen|Dodge Viper Yankee|Grote voertuigen|Ford L8000 FIB Buffalo|Overheidsvoertuig|Ford Mustang Buffalo|2 persoonswagen|Ford Mustang PMP 600|4 persoonswagen|Chrysler 300C/Lancia Thema Minivan|4 persoonswagen|Chrysler/Lancia Voyager Freeway|Motor|Harley-Davidson Angel|Motor|Harley-Davidson Securicar *kleur is altijd roze-blauw*|Overheid|??? Moonbeam|4 persoonswagen|??? Peyote|2 persoonswagen|1953 Buick Skylark Devil|Sportwagen|1990 Lamborghini Diablo Stallion|2 persoonswagen|1968 Dodge Charger Sabre|2 persoonswagen|1982 Chevrolet Camaro Sabre Turbo|Sportwagen|1985 Chevrolet Camaro IROC-Z Frigrate|Sportwagen|Corvette C6 Presidente|4 persoonswagen|Cadillac CTS Sentinel|2 persoonswagen|BMW M3 Manana|2 persoonswagen|??? Benson|Grote voertuigen|??? Trashmaster|Grote voertuigen|??? Huntley|4 persoonswagen|Land Rover Discovery Cognoscenti|Grote voertuigen|Maybach 62 Solair|4 persoonswagen|Buick Roadmaster Estate Wagon Wordt| nog| aangepast[/table] Bewerkt: 17 april 2011 door Claude2 Reageren
Claude2 Geplaatst: 17 april 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 17 april 2011 Als iemand wilt helpen met plaatjes maken zal ik dat fijn vinden Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 17 april 2011 Rapport Geplaatst: 17 april 2011 Wat bedoel je met plaatjes maken gewoon ze zoeken of ze zelf maken? als het gewoon zoeken is wil ik wel helpen want ik kan dat zelf maken nog niet omdat ik ze wel probeer maar dat is allemaal met office 2003 gemaakt . Reageren
xoex23 Geplaatst: 27 april 2011 Rapport Geplaatst: 27 april 2011 Leuk ik kan helpen met screen shot's en dat soort dingen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.