Geplaatst: 2 juli 200519 jaren comment_170250 Er is nu al een soort MTA je kunt gewoon online spelen tegen andere mensen Je kunt hem hier downloaden: gta3.net Ik had het al naar gtagames.nl gestuurd alleen staat hij nog niet op de site dus dan geef ik het hier maar door! Met vriendelijke groet Marcelheerde, Bewerkt: 2 juli 200519 jaren door marcelheerde
Geplaatst: 2 juli 200519 jaren comment_170262 Dat is GTATournament, die zou ik maar niet gebruiken. Weinig mensen spelen dat en het heeft veel bugs.
Geplaatst: 2 juli 200519 jaren Auteur comment_170264 Dat is GTATournament, die zou ik maar niet gebruiken. Weinig mensen spelen dat en het heeft veel bugs. Hoezo niet gebruiken? Ik speel het ook gewoon en best veel mensen spelen het!Maar dat zijn alleen engelse lui of duisters.
Geplaatst: 2 juli 200519 jaren comment_170271 Hoezo niet gebruiken? Ik speel het ook gewoon en best veel mensen spelen het!Maar dat zijn alleen engelse lui of duisters. Is alleen mijn mening, maar het is bijna vakantie voor de mensen die aan MTA werken dus die zal ook niet zo lang meer op zich laten wachten.
Er is nu al een soort MTA je kunt gewoon online spelen tegen andere mensen
Je kunt hem hier downloaden: gta3.net Ik had het al naar gtagames.nl gestuurd alleen staat hij nog niet op de site dus dan geef ik het hier maar door!
Met vriendelijke groet
Marcelheerde,
Bewerkt: door marcelheerde