Geplaatst: 21 april 201114 jaren comment_1830858 Hallo, Ik heb een leuk vliegveldje gemaakt in MTA, ik heb toen ik klaar was de hele zooi geconverteert met een map Converter, En toen in SP gezet, Maar als ik in SP naar m,n viegveld ga zijn er allemaal objecten omgedraaid, De landingsbaan staat ineens andersom, De hangars zitten met de opening aan de verkeerde kant. Dat soort sh*t dus... Ik hoop dat iemand me kan helpen
Geplaatst: 21 april 201114 jaren comment_1830957 Als je alles nou omdraait voordat je het converteert.
Geplaatst: 22 april 201114 jaren Auteur comment_1831104 De converter convert helaas de rotatie niet mee. Oh, wat moet ik dan doen? Met MED alles draaien?
Geplaatst: 22 april 201114 jaren comment_1831568 Ja. Het rotatie-systeem van San Andreas is niet in graden, zoals in MTA, maar in quaternions. Ik snap het zelf ook maar half, het is redelijk ingewikkeld. Wikipedia pagina: http://en.wikipedia.org/wiki/Quaternion Als je onderstaande video bekijkt, snap je waarschijnlijk waarom in games vaak quaternions worden gebruikt. Door het gebruik van quaternions wordt het 'gimble-lock' probleem, zoals je ziet in bovenstaande video, opgelost. Maar goed, dit is slechts wat interessante achtergrondinformatie. Steve-M heeft een rotation calculator gemaakt, waarmee je graden en quaternions in elkaar kan omrekenen. Link: http://www.steve-m.com/downloads/tools/rotcalc/ Heb het zelf nooit gebruikt.
Hallo,
Ik heb een leuk vliegveldje gemaakt in MTA,
ik heb toen ik klaar was de hele zooi geconverteert met een map Converter,
En toen in SP gezet,
Maar als ik in SP naar m,n viegveld ga zijn er allemaal objecten omgedraaid,
De landingsbaan staat ineens andersom, De hangars zitten met de opening aan de verkeerde kant.
Dat soort sh*t dus...
Ik hoop dat iemand me kan helpen