Jump to content

L.A. Noire Gameplay Video Series 3: Rising through the ranks

Geplaatst:
comment_1830903

Zojuist hebben we de nieuwste gameplayvideo van Rockstar Games ontvangen van het detective spel L.A. Noire. De video gaat over hoe het detective zijn in zijn werk gaat en hoe je gebruik maakt van partners binnen de politie. Behalve dat is te zien hoe goed het spel eruit zien, waarbij bijna niet meer is te zien dat je niet naar echte mensen en gezichten kijkt, maar naar door de spelcomputer gegenereerde beelden. Veel kijkplezier! ;)

L.A. Noire komt op 20 mei 2011 in Nederland uit voor zowel Xbox 360 als PlayStation3.

• Reacties 32
  • Bezichtigingen 7.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1831191

Klinkt als een leuk cadeautje voor mezelf als ik m'n centraal examens heb afgerond ^_^!

Daar dacht ik nou ook aan. :puh:

Ik verheug me echt enorm op deze game. Eens een keer wat anders dan de crimineel uithangen, laat maar komen!

Geplaatst:
comment_1831235

Echt weer een lekker filmpje, toch zo jammer dat we nog vier weken moeten wachten. En carrière maken binnen de politie, het is net alsof ik mezelf zie 8)

Geplaatst:
comment_1831321

vette, vette, vette, vette, vette video weer. Damn. Nu hopen dat www.sponserLANoirevoorJacky-2007.com nog wat meer donateurs trekt deze maand. nosmile.gif

65 euro gedoneert, percies zat.

Geplaatst:
comment_1831670

Kleine investering voor een PS3/X360 kan toch geen kwaad? Ben je tenminste zeker dat je alle next-generation spellen kan spelen :)

Overigens zijn we zeer dichtbij 20 mei :bier: !

Bewerkt: door TekaLoca

Geplaatst:
comment_1831712

Kleine investering voor een PS3/X360 kan toch geen kwaad? Ben je tenminste zeker dat je alle next-generation spellen kan spelen smile3.gif

Overigens zijn we zeer dichtbij 20 mei biertje.gif !

Maar niet bij de 65 euro. Veel Geld maar het is zeker 65 euro waard. Althans als ik het allemaal zie.

Geplaatst:
comment_1831755

Ik bedoel. ik heb nu niet zoveel geld dus ik ben nog niet zo snel bij de 65 euro. Wel bij de 20mei. Het is vaag hoe het er staat maar eenmaal betere uitleg lukt me niet emo.gif

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.