Jump to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1831309

en als dat gedownload is wat moet ge dan doen

dan moet u doormiddel van de imgtool de desbetreffende bestanden vervangen in de gta3.img. dit bestand kunt ge terug vinden in uw map c:\program files\rockstar games\gta san andreas\models. open de gta3.img met uw imgtool

Bewerkt: door Bierbuikje

Geplaatst:
comment_1832341

SAMI (San Andreas Mod Installer) werkt ook heel goed. Gewoon sami downloaden en installeren. Daarna met rechtermuisknop op de map van de mod klikken en daarna op install with SAMI. Gewoon een paar keer op next klikken en klaar is kees.

• 2 weken later...
Geplaatst:
  • Auteur
comment_1836055

en als dat gedownload is wat moet ge dan doen

dan moet u doormiddel van de imgtool de desbetreffende bestanden vervangen in de gta3.img. dit bestand kunt ge terug vinden in uw map c:\program files\rockstar games\gta san andreas\models. open de gta3.img met uw imgtool

na dat downloaden enzo hoe open je hem dan in het spel zelf (op pc)

Geplaatst:
comment_1836058

Hee jongens ik heb een vraag wie heb gta vice city ik heb het gedownload gta vice city 2010 en ik wil het multiplayer spelen en ik kijk op youtube het moet via VCMP die download ik als ik een server kies dan start ie gewoon niet multiplayer gewoon als missions kan iemand me helpen ik wil zo graag multiplayer

Geplaatst:
comment_1836286

Hee jongens ik heb een vraag wie heb gta vice city ik heb het gedownload gta vice city 2010 en ik wil het multiplayer spelen en ik kijk op youtube het moet via VCMP die download ik als ik een server kies dan start ie gewoon niet multiplayer gewoon als missions kan iemand me helpen ik wil zo graag multiplayer

Ten eerste heb je vice city waarschijnlijk illegaal gedownload en het is op dit forum verboden om daarover te praten en ten tweede je zit in het forum oger GTA: San Andreas en niet over Vice City. Ten derde snap ik geen knal van je bericht

Bewerkt: door 520860

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1836394

Ten eerste heb je vice city waarschijnlijk illegaal gedownload en het is op dit forum verboden om daarover te praten en ten tweede je zit in het forum oger GTA: San Andreas en niet over Vice City. Ten derde snap ik geen knal van je bericht

Ik vroeg me dus af hoe je als je een mod car gedownload hebt en geïnstalleerd.

Hoe je die tijdens het spelen tevoorschijn kan laten komen.

Geplaatst:
comment_1837458

SAMI (San Andreas Mod Installer) werkt ook heel goed. Gewoon sami downloaden en installeren. Daarna met rechtermuisknop op de map van de mod klikken en daarna op install with SAMI. Gewoon een paar keer op next klikken en klaar is kees.

je moet gta sa ook nog downgraden met deze tool http://www.gtaforum.nl/index.php?app=downloads&showfile=67

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.