Geplaatst: 25 april 201114 jaren comment_1832263 wie wil samen met mij(menno-master(nl)) een sever maken ik weet er zelf veel van (heb er aleen) maar wil ook een sever met iemand anders die er ook veel verstand van heeft dus wie wil helpen? Bewerkt: 25 april 201114 jaren door klompje199
Geplaatst: 24 december 201113 jaren comment_1909484 wie wil samen met mij(menno-master(nl)) een sever maken ik weet er zelf veel van (heb er aleen) maar wil ook een sever met iemand anders die er ook veel verstand van heeft dus wie wil helpen? Heb je deze keer wel een unieke naam kunnen bedenken, en niet die van onze server ge-copy / pasted?
Geplaatst: 25 december 201113 jaren comment_1909605 Heb je deze keer wel een unieke naam kunnen bedenken, en niet die van onze server ge-copy / pasted? Misschien handig de volgende keer te kijken wanneer de laatste post was. 25 April. Die post was niet echt nodig >>> Door Dutchy3010: Deze post is ook "niet echt nodig". Het is niet aan jou om dit soort opmerkingen/posts te plaatsen. <<<
wie wil samen met mij(menno-master(nl))
een sever maken
ik weet er zelf veel van (heb er aleen)
maar wil ook een sever met iemand anders die er ook veel verstand van heeft
dus wie wil helpen?
Bewerkt: door klompje199