Geplaatst: 25 april 201114 jaren comment_1832396 hoi, ik heb een medion pc (md8860) met 4 gb aan werkgeheugen, met een snelheid van 1333Mhz. aangezien ik nog al veel doe met mijn pc en hem iets soepeler en evt sneller wil laten lopen wou ik wat geheugen bijsteken (8gb). maar ik vroeg me af welke module goed is en wat voor spanning ik moet hebben. ik denk dat ik deze ga kopen.. kan dat? en aangezien ik een medion pc heb is mijn bios grotendeels geblokkeerd, maakt dat nog wat uit als ik geheugen bijsteek? alvast bedankt! Paul
Geplaatst: 27 april 201114 jaren Auteur comment_1833017 zoals ik al eerder zij ga ik niet overklokken vanwege de garantie e.d. ik ga wel geheugen modules bijsteken omdat m'n pc best wel veel geheugen gebruikt. maar ik heb wel problemen met gta4 wat betreft het grafische gebeuren. het stottert een beetje. en dat terwijl ik filmpjes op het internet zie van mensen die het soepel (en soms nog mooi ook) kunnen draaien met een 512mb videokaart... terwijl die het niet op lage settings hebben staan. kan iemand mij daarbij helpen..?
hoi,
ik heb een medion pc (md8860) met 4 gb aan werkgeheugen, met een snelheid van 1333Mhz.
aangezien ik nog al veel doe met mijn pc en hem iets soepeler en evt sneller wil laten lopen wou ik wat geheugen bijsteken (8gb).
maar ik vroeg me af welke module goed is en wat voor spanning ik moet hebben. ik denk dat ik deze ga kopen..
kan dat?
en aangezien ik een medion pc heb is mijn bios grotendeels geblokkeerd, maakt dat nog wat uit als ik geheugen bijsteek?
alvast bedankt!
Paul